0

သူထားသြားတ႔ဲအိမ္မက္

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Tuesday, December 01, 2009 in
ေလာကႀကီးကိ္ုတစ္ေယာက္ထဲၿဖတ္သန္းၾကည္႔လိုက္တ႔ဲအခါပထမဆံုးခံစားလိုက္ရတာအထီးက်န္ၿခင္းပဲ
အခ်ိန္ကေတာ႔ညနွစ္နာရီန႔ဲဆယ္မိနစ္ ေရအရမ္းငတ္လာတယ္႕႕႕႕႕႕အိမ္မက္ဆိုးမက္ၿပီးအိပ္ယာကနိုးလာ
တယ္ဆိုပါေတာ႔။ ေၿခာက္ေနတ႔ဲအာေခါင္ကိုေဆးေၾကာဖို႔အတြက္ေရဗူး ကိုလွမ္းယူလိုက္တယ္ အိုးးးးးးးးး
ေပါ႔ရႊတ္ေနတ႔ဲ ေရဗူးတစ္ဗူး လက္ထဲပါလာတယ္။ သြားၿပီေပါ႔ တံေတြးေတြေတာင္ခမ္းေနၿပီ။လူကလဲစိတ္
ေၿခာက္ၿခား လို႔ကေယာင္ကတမ္းန႔ဲေပါ႔။ေစာင္ေတြကန္ခ်ပစ္ခ်င္ေပမ႔ဲ ေၾကာက္ေနတယ္အိမ္မက္ထဲကသူ႔
မ်က္ႏွာႀကီးကိုေပါ႔ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕သူဆိုတာအၿမဲတမ္းၿပံဳးေနတတ္တ႔ဲေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ေပါ႔ ႕႕႕႕႕ၿပီးေတာ႕
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလဲၿပံဳုးတတ္ေအာင္သူပဲသင္ေပးခ႔ဲတာေလ႕႕႕႕ဟုတ္ပါတယ္သူဆိုတာကၽြန္ေတာ္႔ကိုၿပံဳးေအာင္
လုပ္နိုင္တ႔ဲတစ္ဦးတည္းေသာမိန္းကေလးပါပဲ။အ႔ဲလိုပဲကၽြန္ေတာ္႔ကိုငိုတတ္ေအာင္လဲသူပဲသင္ေပးခ႔ဲတယ္႕႕
အခုကၽြန္ေတာ္ငိုေနရၿပီေလ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕အိမ္မက္ထဲမွာသူအၿပင္မွာကၽြန္ေတာ္႔ကိုထားခ႔ဲတ႔ဲအတိုင္းပဲ တစ္ပံုစံထဲ
ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထားသြားၿပန္ၿပီေလ႔႔႔႔႔႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕အၿပံဳးေတြန႔ဲအၿမဲတမ္းတြဲဖက္ေနတ႔ဲသူ႔မ်က္ႏွာကေလးဟာအခု
ေတာ႔အံႀကိတ္ၿပီးႏွဳတ္ခမ္းကေသြးေတြစီးက်လာေအာင္ကိုက္ထားတာဟာဘယ္လိုမွမလိုက္ဖက္ဘူးလို႔အ႔ဲဒီ
အခ်ိန္ေလးမွာကၽြန္ေတာ္ေတြးၿဖစ္ေအာင္ေတြးလိုက္မိပါေသးတယ္႕႕႕႕႕အ႔ဲလိုန႔ဲပဲကၽြန္ေတာ္အရုပ္ႀကိဳးၿပတ္လဲ
က်သြားခ႔ဲတယ္႕႕႕႕႕သတိရလာေတာ႔ကၽြန္္ေတာ္ေဆးရံုမွာေလ႕႕႕႕႕ေရငတ္လြန္းၿပီးသတိရလာတယ္ထင္တာပဲ
ေရ႕႕႕႕လို႔တိုးတိုးေလးတစ္ခြန္းေၿပာလိုက္ရံုန႔ဲပဲ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေရတစ္စက္ခ်င္းခ်ၿပီးတိုင္မ႔ဲသူေတြဝိုင္းအံုလို႔ ႕႕႕
သယ္ရင္းေတြမိသားစုေတြန႔ဲ အားရွိလိုက္တာ႕႕႕႕႕႕႕႕ေတြးမိလိုက္တာကေတာ႔ “သူမရွိေတာ႔ဘူးးးးးးးး” လိုေပ႔ါ႔။
အခုကၽြန္ေတာ္အိမ္မက္ဆိုးႀကီးတစ္ခု သိူ႔မဟုတ္ အတိတ္ထဲကိုခဏၿပန္ေရာက္သြားတယ္ထင္ပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕
အခုထိကိုၿမင္ေယာင္ေနေသးတယ္႕႕႕႕႕႕ ႕႕႕သူကၽြန္ေတာ္႔ကိုအနိုင္ယူသြားၿပန္ၿပီေလ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕သူကၽြန္ေတာ္႔ကို
ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထားသြားၿပန္ၿပီေလ႔႔႔႔႔႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕အၿပံဳးေတြန႔ဲအၿမဲတမ္းတြဲဖက္ေနတ႔ဲသူ႔မ်က္ႏွာကေလးဟာအခု
ေတာ႔အံႀကိတ္ၿပီးႏွဳတ္ခမ္းကေသြးေတြစီးက်လာေအာင္ကိုက္ထားတာဟာဘယ္လိုမွမလိုက္ဖက္ဘူးလို႔အ႔ဲဒီ
အခ်ိန္ေလးမွာကၽြန္ေတာ္ေတြးၿဖစ္ေအာင္ေတြးလိုက္မိပါေသးတယ္႕႕႕႕႕အ႔ဲလိုန႔ဲပဲကၽြန္ေတာ္ လန္႔ၿပီးနိုးလာတယ္
အိမ္မက္ကမၻာထဲကေနလန္႔နိုးလာ္တ႔ဲအခါပထမဆံုးခံစားလိုက္ရတာအထီးက်န္ၿခင္းပဲအခ်ိန္ကေတာ႔ညနွစ္နာရီ
န႔ဲဆယ္မိနစ္ တိတိ ေေရအရမ္းငတေနေပမ႔ဲ ေရမရွိတ႔ဲ ေရသန္႔ဗူးခြံေလးကိုၿဖစ္ညွစ္ဆုပ္ကိုင္ထားရင္းးးးန႔ဲ ႕႕႕႕႕
မိုးလင္းဖို႔ကိုကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင္႔ေနမိတယ္႕႕႕႕႕႕႕႕

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.