4

လားရွိဳူးၿမိဳ႕၏ခ်စ္သူပံုျပင္

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Saturday, February 28, 2009 in
လားရွိဳူးၿမိဳ႕၏ခ်စ္သူပံုျပင္

လာရွိဴးအလြမ္းေၿပလားရွိဴးတကၠသိုလ္အေၾကာင္းေရးေပမ႔ဲကၽြန္ေတာ္ဟာအခုလားရွိဴးကိုမၿပန္ၿဖစ္ေသးတ႔ဲအတြက္ဓါတ္ပံုေလးကို
ေတာ႔"မနိုင္းနိုင္း"ေက်းဇူးန႔ဲပဲတင္ထားလိုက္နိုင္ပါတယ္။"မနိုင္းနိုင္း"ရိုက္လာတ႔ဲလားရွိဴးနည္းပညာတကၠသိုလ္ပံုကိုပဲအခုကၽြန္ေတာ္ေရး
ေနတ႔ဲတကၠသိုလ္အၿဖစ္အစားထိုးၿပီးတင္ထားပါတယ္။ၿပီးေတာ႔အလြမ္းေၿပဓါတ္ပံုေလးေတြကိုခြင္႔ေတာင္းစရာမလိုပဲယူသံုးနိုင္ပါသည္
ဆိုတ႔ဲ"မနိုင္းနိုင္း"ကိုအထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္ ပန္းျခံထဲရွိ ခံုတန္းလ်ားမ်ားေပၚတြင္ျဖစ္သည္။ လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္၏ ေထာင့္စြန္းစားပြဲ၌ ျဖစ္သည္။ လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္ လမ္းမတစ္ေနရာတြင္ ျဖစ္သည္။ လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္ ခေရပင္ၾကီးမ်ား ေအာက္တြင္ျဖစ္သည္။ လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္ ၿမိဳ႕မေစ်းထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ လူတခ်ိဳ႕အတြက္ အခ်စ္သည္
အေ၀းေျပး ကားတစ္စီးေပၚတြင္ ျဖစ္သည္။

ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ အခ်စ္သည္ တကၠသိုလ္တစ္ခုတြင္ ျဖစ္သည္။ ထို႔ထက္ပိုေျပာရလွ်င္ လားရွိဴးတကၠသိုလ္ ဥပေဒေဆာင္ ဒုတိယႏွစ္ အခန္း၌ ျဖစ္သည္။

ထို႔ထက္ပို၍ေျပာရလွ်င္ လားရွိဴးတကၠသိုလ္ ဥပေဒေဆာင္ ဒုတိယႏွစ္အခန္းရွိ “ေဒး” ဆိုသည့္ ေကာင္မေလးျဖစ္ပါသည္။

သစ္ရြက္အစိမ္းေတြမွာ ေလထဲတြင္ လွပစြာ လႈပ္ယိမ္း ကစားလ်က္ရွိ၏။ “Mother Love” ကင္တင္းရွိ ပလတ္စတစ္ထိုင္ခံု အဝါေရာင္ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်စြာ ၾကည့္မိသည္။ ဒီဆိုင္မွ အစားအေသာက္ေတြကို ေဒး က သေဘာက်သည္ဟု ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာဖူး၏။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူမၾကားတြင္ ႏူးညံ့ျငိမ္သက္ေသာ အေျခအေနသည္ ႐ိုး႐ိုးေလးႏွင့္ ရင္ခုန္စရာ ေကာင္းခဲ့သည္။

ေဆာင္းရာသီ၏ အဦးအဖ်ား ႏွင္းစက္တို႔က ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ သူမႏွင့္ ကၽြန္တာ့္ကို ေတြ႕ဆံုေပးခဲ့ဟန္တူသည္။ ပံုမွန္အျဖစ္အပ်က္မ်ား ၾကားတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္သည္ ရင္းႏွီးသည့္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ခဲ့၏။ အခ်ိန္ခပ္တိုတို အတြင္းမွာပင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ခ်ည္ေႏွာင္မိခဲ့ၾကသည္။

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ သူမႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အမွတ္တရမ်ားကို ေလွ်ာက္ေငးၾကည့္ေနမိေတာ့သည္။

တစ္ခါတုန္းက တကၠသိုလ္ ေရကူးအသင္းတြင္ သူကမ ေရကူးကဒ္ လုပ္ခဲ့ဖူးသည္။ လမ္းေဘး မုန္႔ဟင္းခါးတစ္ပြဲကို ႏွစ္သက္စြာ စားခဲ့ဖူးသည္။ ေစ်းအနားရွိ စာအုပ္ဆိုင္မ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလွ်ာက္သြားခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ကဗ်ာေတြကို သူမ်ားနားလည္ေအာင္ ရွင္းျပခိုင္း၍ ကၽြန္ေတာ္ ႐ူးခ်င္ခဲ့ဖူးသည္။ (ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာကို ရွင္းျပ၍မရဟု ယံုၾကည္ထားသူ ျဖစ္၏။) ေသးေကြးေသာကမၻာထဲ ေထာင့္အစြန္းတစ္ခုတြင္ ကၽြန္ေတာ္က သူမကို စာအုပ္တစ္အုပ္လို ထိုင္ဖတ္ေနခ်င္ခဲ့ဖူးသည္။ တစ္ပတ္ကို သံုးရက္ႏႈန္းျဖင့္ ညနက္သန္းေခါင္အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ဖုန္းထိုင္ေျပာခဲ့ဖူးသည္။ သူမ၏ လက္သည္းခြံေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုင္ၾကည့္ခဲ့ဖူးသည္။ တကၠသိုလ္စာၾကည့္တိုက္ထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္ လိုက္နာရမည့္ စည္းကမ္းမ်ားကို သူမ လက္ေရး မညီမညာေတြျဖင့္ ေရးခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ လုပ္ခဲ့ဖူးတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိခဲ့ျပီး၊ မလုပ္ခဲ့ဖူးတာေတြလည္း ေတာ္ေတာ္မ်ားခဲ့ပါသည္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အားလံုးမွာ အသံုးမက်ေသာ ၀လံုးမ်ားကဲ့သို႔ ျဖဴစင္မႈ ႐ိုးသားမႈ အျပည့္ ရွိခဲ့ေလသည္။ ကစားပြဲဆန္ေသာ အႏိုင္အ႐ံႈး ကိစၥမ်ားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ ဘယ္တုန္းကမွ မရွိခဲ့ဖူးေပ။

ဘ၀၏ မသဲကြဲေသာ အမွန္တရားမ်ားအတြင္း တိတ္ဆိတ္စြာ ေနတတ္ဖို႔သာ လိုအပ္ပါသည္။ ေဒး သည္ ပံုမွန္အေနအထားမ်ားကို ထိန္းသိမ္းထားခ်င္သူ၊ လႈပ္ခတ္ေနေသာ ေရျပင္ညီမ်ားကို ေငးၾကည့္ေနတတ္သူ၊ ဖုန္းေျပာရတာကို ၀ါသနာပါသူ၊ အခ်စ္ကို ရယ္စရာလုပ္ပစ္ေသာ မာေရေက်ာေရ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္။

ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဇာတ္လမ္းကို တကၠသိုလ္ ပရ၀ုဏ္အတြင္းရွိ လူေတြ၊ ေခြးေတြ၊ ပုတ္သင္ညိဳေတြ၊ ငွက္ေတြ၊ ကင္းလိပ္ေခ်ာေတြ၊ ႏြားေတြ၊ ပုရြက္ဆိတ္ေတြ.. အစရွိေသာ သက္ရွိမ်ားအားလံုးက ေမ့သြားႏိုင္ပါသည္။

ေဒး သည္ ထိုအေျခအေနကို ေက်နပ္လိမ့္မည္ဟု ယူဆရျပီး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မေက်နပ္သျဖင့္ အျဖစ္အပ်က္တခ်ိဳ႕အား ဒီ၀တၳဳျဖင့္ မွတ္တမ္းထိုးလိုက္ပါသည္။

“ကေလး…”

တစ္ခုေသာ ညဦးပိုင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္က ေဒး ကို ထိုသို႔ ေခၚလိုက္မိသည္။ အရာရာကို အံ့ၾသသင့္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္က အသင့္ ျပင္ဆင္ထားျပီးျပီ။

သူမက ကၽြန္ေတာ့္ အေခၚအေ၀ၚကို သေဘာတူလိုက္၏။ ကၽြန္ေတာ္ မအံ့ၾသႏိုင္ေတာ့ေပ။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ၏ အထက္တြင္ ဘာအံ့ၾသစရာမွ မရွိေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိလိုက္ရ၏။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္သူမ ၾကားရွိ ႐ိုးသားမႈသည္ “အခ်စ္” ဆိုသည့္ ႐ႈပ္ေထြးဆန္းၾကယ္ျခင္းႏွင့္ တိုက္႐ိုက္သက္ဆိုင္ခဲ့ပါသည္။

ေဒး တို႔ အခန္းေရွ႕က ေကာ္ရစ္ဒါေပၚတြင္ ကၽြန္ေတာ့္ေျခရာေတြ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ေနခဲ့ဖူး၏။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဥပေဒ ဒုတိယႏွစ္
ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဟု ထင္ရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္က သူမတို႔အေဆာင္ဖက္တြင္ အေနမ်ားခဲ့သည္။

႐ုတ္တရက္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေဒး ၏ ေသးေသးေကြးေကြး လက္ဖ၀ါးေလးကို လြမ္းလာ၏။ လားရွိဴးတကၠသိုလ္ထဲက လယ္ကန္သင္း႐ိုးမ်ားၾကားတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ထဲ ငါးမွ်ားဖို႔ ၾကံစည္ခဲ့ဖူးသည္။

အရွိန္အ၀ါ ၾကီးမားေသာ နာမည္ေက်ာ္ "ေဆးတကၠသိုလ္"ၾကီးမ်ား အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္က သူမကို ေျပာျပေတာ့ ေဒး မ်က္လံုးတို႔မွာ အစိမ္းေရာင္တစ္မ်ိဳး ယွက္သန္းသြားတာ ကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိသည္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္၏ "ေဆးတကၠသိုလ္"တြင္ ခ်ိတ္ထမီႏွင့္ ဘန္ေကာက္ပုဆိုး မရွိ။ ေဒါင္းတံဆိပ္ႏွင့္ သခင္စိတ္ မရွိ။ ဘီတဲလ္ႏွင့္ မြန္႐ိုး မရွိ။ ဟိုးလပ္ႏွင့္ အလန္ဂ်င္းစဘတ္(စ္) မရွိ။ ဂႏၵီႏွင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း မရွိ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တကၠသိုလ္သည္ သိန္းေဖျမင့္ႏွင့္ ျငိမ္းေက်ာ္တို႔၏ ၀တၳဳေတြထဲကလို တကၠသိုလ္မ်ိဳးလည္း မဟုတ္။ ျပီးေတာ့ ဇ၀နႏွင့္ ခင္မ်ိဳးခ်စ္တို႔၏ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသား၊ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသူေတြလည္း မရွိၾကေခ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တကၠသိုလ္ တြင္ ေလးျဖဴႏွင့္ ဟစ္ပ္ေဟာ့ပ္ရွိသည္။ သင္ဇာဝင္႔ေက်ာ္ႏွင့္ အိျႏၵာေက်ာ္ဇင္ရွိသည္။ မိုဘိုင္းဖုန္းႏွင့္ ပြဲစားလိုလို ေက်ာင္းသားလိုလို ေကာင္ေတြ ရွိသည္။ ဆံပင္အနီေရာင္ဆိုးေသာ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ညံ့ဖ်င္းသည့္ အုပ္စုဖြဲ႔ေနထိုင္မႈ ရွိသည္။ ေနာက္… ရာဇာေန၀င္းႏွင့္ ေဒးဗစ္ဘက္ဟမ္းကို အားက် အထင္ၾကီးမႈကလည္း ဒုႏွင့္ေဒး ရွိေသးသည္။

ထိုကဲ့သို႔ေသာ အေျခအေနမ်ားႏွင့္ ႐ႈပ္ေထြးသည့္ အေနအထားအတြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေဒး တို႔တကၠသိုလ္အတြင္း ႏူးညံ့သည့္အခ်စ္ကို ရွင္သန္ေအာင္ ေမြးျမဴရန္မွာ အေတာ္ ခက္ခဲေလသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္လည္းေကာင္း၊ ေဒး သည္လည္းေကာင္း တိတ္ဆိတ္စြာ မ်က္လံုးခ်င္း၊ တယ္လီဖုန္းခ်င္း စကားေျပာရတာကို အရသာရွိၾကသည္။ ျငင္းခံုရန္ျဖစ္ရျခင္းမ်ားကို ခံုမင္ၾကသည္။ သူမက သူမကို စိတ္၀င္စားေနသည့္ ေကာင္ေလးမ်ားအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ့္ကို တိုင္ပင္တတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဘာညာ ဘာညာ ေကာင္မေလးေတြအေၾကာင္းကို သူမအား ေျပာျပတတ္၏။ ထိုအခ်ိန္မ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္က အျမဲ သ၀န္တိုတတ္ေသာ္လည္း ေဒး ကေတာ့ အျမဲရယ္ေမာေနခဲ့သည္ခ်ည္း ျဖစ္သည္။

တစ္နည္းအားျဖင့္ ေျပာရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေဒး ၏ ဆက္ဆံေရးသည္ လႈပ္ရွားေနေသာ ျငိမ္သက္ျခင္းမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။

လားရွိဴးတကၠသိုလ္သည္ ျဖဴနီျပာ၀ါ ေကာင္မေလးမ်ားစြာတို႔၏ ရင္ဘတ္ထဲက အျဖဴေရာင္နယ္ေျမ ျဖစ္သည္။ ဂ်ပ္ဆင္ႏွင့္ သစ္ပုတ္ပင္ၾကီး မရွိေသာ္လည္း ႐ိုးစင္းသည့္ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြကေတာ့ ေမဂ်ာအႏွံ႔တြင္ ရွိသည္။ ႏိုင္ငံတကာအျမင္ရွိျပီး မာေက်ာသည့္ လူငယ္ ကဗ်ာဆရာ တခ်ိဳ႕လည္း ရွိသည္။

ကိုယ့္ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ေစ်းကြက္တင္ေရာင္းစားၾကေသာ ေငြေၾကး၀ါဒီ လူအနည္းငယ္ ရွိၾက၏။ ထိုလူတန္းစားမ်ိဳးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ တကၠသိုလ္တြင္ ျမင္ရေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္က ရြံရွာမိပါသည္။

ေဒး ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို သိပ္အစြန္းမေရာက္ဖို႔ ေျပာျပတတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္က သူမ၏ လူသိနည္းေသာ အလွတရားအေၾကာင္း စဥ္းစားေနခဲ့သည္။

“ကေလး… မနက္ျဖန္က်ရင္ ဆံပင္ေတြေရွ႕မွာ က်စ္ဆံျမီး ေသးေသးေလး ႏွစ္ခု သံုးခုေလာက္ လုပ္ခဲ့ေနာ္၊ ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္လို႔”

“ဟင့္အင္း… မလုပ္ဘူး၊ လူကိုမ်ား သူၾကည့္ဖို႔အ႐ုပ္ က်ေနတာပဲ”

ေဒးသည္ ထိုသို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို အျမဲ အတိုက္အခံ ေျပာတတ္ေသာ္လည္း တကယ္တမ္း မနက္ျဖန္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ သူမေခါင္းတြင္ က်စ္ဆံျမီးေလးမ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရေလ့ ရွိပါသည္။

ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္က ျပံဳးေစ့ေစ့ လုပ္ေနလွ်င္…

“ဒါ လုပ္ခ်င္လို႔ လုပ္လာတာမဟုတ္ဘူး။ အိမ္က အစ္မက လုပ္ေပးလိုက္လို႔ ျငိမ္ခံလာရတာ…” ဟု သူမက မလံုျခံဳစြာ ေျဖရွင္းတတ္၏။ မႈန္ေ၀ေသာ ေဆာင္းရာသီ ေနာက္ခံပန္းခ်ီကားအတြင္း ေဒး သည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အဆံုးမရွိသည့္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။

ဒီလိုႏွင့္ သခ်ာၤေဆာင္ရွိ အေၾကာင္းအရာႏွင့္ ႐ႈခင္းမ်ားကို သူမေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က အလြတ္က်က္ထားမိခဲ့၏။ လိုအပ္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ေတြ သက္ေသျပရန္ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္… အခ်စ္သည္ သက္ေသျပစရာ မလိုဘဲ ထူးဆန္းသည့္ ခံစားမႈမ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ၾကိဳးစားမႈအားလံုး အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ခဲ့ရသည္။

တကၠသိုလ္ဆိုသည္မွာ ပညာေရးသက္သက္မဟုတ္။ တကၠသိုလ္ဆိုတာ အမ်ိဳးသားေရး၊ ယဥ္ေက်းမႈ၊ ဘ၀တန္ဖိုးမ်ားကို တည္ေဆာက္ရာ၊ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ၏ ဂုဏ္သိကၡာအထိ ျဖစ္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခံယူထားေသာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္၏ အဓိပၸါယ္မ်ားတြင္ အခ်စ္ဆိုသည့္ စကားလံုးမွာ အနည္းငယ္ ေသးသိမ္ေလသည္။ ေဒး သည္ ေသးငယ္ေသာ ခံစားမႈဟု ကၽြန္ေတာ္တို႔အျဖစ္အပ်က္ကို ေခါင္းစဥ္တပ္လွ်င္ သေဘာတူလိမ့္မည္မထင္ေပ။

သူမက ရယ္စရာေကာင္းေသာ အစိတ္အပိုင္းမ်ားအား ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ မွတ္ပံုတင္ထားခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္း၏ ေနရာအႏွံ႔တြင္ရွိေသာ စြယ္ေတာ္ပင္ေလးမ်ားကို ေဒး သည္ အေၾကာင္းမဲ့ မုန္းတီးသူလည္း ျဖစ္၏။

“ဒီေက်ာင္းထဲမွာ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ စဆံုတဲ့ေန႔ကို ကေလး မွတ္မိလား”

သူမသည္ ရွက္သလိုလိုႏွင့္ ေခါင္းရမ္း၏။ မသိဘူးဆိုသည့္ သေဘာ…။ ဒါေပမယ့္ သူမ ထိုေန႔ကို အေသအခ်ာသိမွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိပါသည္။

“ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၄ ရက္ေန႔ေလ…”

“မွတ္မိရင္လည္း ျပီးတာပဲ၊ ဘာျဖစ္လို႔ လာေျပာေနေသးလဲ”

ေျပာျပီး ေဒး က ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ဘဲ ရယ္ေန၏။ သူမ၏ ထိုရယ္ေမာသံသည္ တစ္ခါ တစ္ၾကိမ္ထဲႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို အငိုက္မိေစခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္၏ အေနအထားကို အျပစ္ေျပာဖို႔ ေစာင့္ေနၾကသူေတြကလည္း တိတိပပ ေျပာစရာမရွိဘဲ ၾကာေတာ့ လက္ေလွ်ာ့သြားၾကသည္။

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပင္ ေဒး မ်က္လံုးမ်ားကို ဘာသာျပန္ရာ၌ မွားယြင္းေနဆဲ ျဖစ္၏။ ဒီလို အစစ အရာရာ ေသးေသးေကြးေကြး ေကာင္မေလးဆီက ၾကီးက်ယ္ေသာ အေၾကာင္းအရာမွာ ဆင္ျခင္တံုတရား ျဖစ္ေနေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္က လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ေပ်ာ္ရႊင္မိပါသည္။

ေဒး သည္ ရွားပါးေသာ တစ္ၾကိမ္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို “ကို” ဟု မေတာ္တဆ ေခၚမိျပီးတဲ့ေနာက္ တခါတရံ သူမ၏ စိတ္ၾကည္လင္သည့္ အခါမ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကို ဟု ေခၚတတ္ေလသည္။ က်ယ္၀န္းေသာ မနက္ျဖန္မ်ား၌ ကၽြန္ေတာ္က သူမကို အျဖဴေရာင္အတိုင္းပဲ ျဖတ္သန္းေနထိုင္ေစလိုပါသည္။

စိတ္ညစ္စရာ ကိစၥေတြ ၾကံဳေတြ႕တိုင္း ကၽြန္ေတာ္က သူမဆီမွာ စကားေတြအမ်ားၾကီး သြားေျပာေနမိသည္။ ဒီလိုနည္းျဖင့္ ရင္ထဲက ႐ႈပ္ေထြးေလးလံမႈမ်ားမွာ ေပါ့ပါးလာေတာ့၏။

သူမေဘးတြင္ တျခားေယာက်္ားေလးေတြက တေန႔တျခား တိုးလာသည္။ ေဒး က အားလံုးကို ျပန္ေျပာျပေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ထင္ျမင္ခ်က္ကို မေတာင္းေတာ့ေပ။ ဒါသည္ မလိုအပ္ေတာ့၍လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သူမဘာသာ စဥ္းစားေျဖရွင္းႏိုင္၍လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘုေျပာလႊတ္မည္ဟု စိုးရိမ္ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ အားလံုး ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ေနာက္ဆံုးတစ္ခုမွာ ကၽြန္ေတာ့္ထင္ျမင္ခ်က္ကို မၾကားရဲတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ေလသည္။

ေဒး ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ မည္သည့္အရာကိုမဆို ႐ူးသြပ္စြာ စြဲလမ္းခဲ့ပါသည္။ လားရွိဴးတကၠသိုလ္၏ ၀ိဇၨာဖက္အျခမ္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္သည္ ေက်ာ္ၾကားလာခဲ့၏။ မနက္ျဖန္တို႔မွာ ညီညာေသာ သုညကေလးမ်ား ျဖစ္သည္။

“ကေလး… ကိုယ္ မင္းကို…”

“ဆက္ေျပာေလ…”

ကၽြန္ေတာ္သည္ ေခ်ာက္ကမ္းပါးထိပ္မွ စြန္႔စားခန္းဆန္ဆန္ ကိစၥမ်ားအား ကို႔႐ို႕ကားယား နိဂံုးခ်ဳပ္တတ္ေအာင္ ၾကိဳးစားခဲ့ပါသည္။

“ကိုယ္ မင္းကို ကားေျဖးေျဖးေမာင္းဖို႔ သတိေပးခ်င္တယ္”

သူမသည္ ေၾကာင္အေနျပီး ခဏၾကာမွ အားရပါးရ ရယ္ေမာလိုက္၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္၏ ဘာသာစကားမလိုေသာ ဟာသသည္ သူမေခါင္းေပၚမွ က်စ္ဆံျမီးေလးေတြ ျဖစ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲသာ သိေသာ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕သည့္ ရမၼက္ေတြ ျဖစ္သြားသည္။

အခုေတာ့လည္း ရင္ဘတ္ထဲက လမင္းကို ျပင္ဆင္ေနမိခဲ့ျပီ။ အလြမ္းမ်ားက ႏွင္းစက္ေတြလို တဖြဲဖြဲ ေၾကြက်ေန၏။ ေဝးလံတိတ္ဆိတ္သည့္ တစ္ေနရာတြင္ ရွားပါးေသာ အလင္းတစ္မ်ိဳးကို သူမက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ထားရစ္ခဲ့သည္။

ကုန္လြန္ခဲ့ဖူးေသာ အခ်ိန္ကာလမ်ားသည္လည္းေကာင္း၊ ေႏြးေထြးခ်ိဳျမိန္သည့္ အထိအေတြ႕တခ်ိဳ႕သည္လည္းေကာင္း၊ ဘ၀၏ ဖတ္စာအုပ္မ်ားကလည္းေကာင္း ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ဥာဏ္ကို ဖ်ားေယာင္းထားႏိုင္ဆဲ ျဖစ္သည္။

ေဒး ဆိုသည့္ သူမနာမည္၌ မူးေ၀ေစေသာ ရနံ႔တစ္မ်ိဳး ဆြတ္ျဖန္းထားသလားဟု ကၽြန္ေတာ္ သံသယျဖစ္မိသည္။ ေလထုသည္ ေဝဝါးျပီး မႈန္ေတေတ အရသာ ျဖစ္ေန၏။ သူမ နားလည္ရန္မလိုေသာ ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္မ်ားကို အခန္းတစ္ခန္းတြင္ ခ်ိတ္ပိတ္ သိုေလွာင္ထားလိုက္ပါသည္။ (အေၾကာင္းမွာ ေနာင္ လူသားသမိုင္းတြင္ သူမတစ္ေယာက္ ၾကီးက်ယ္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္မ်ားႏွင့္ ယွဥ္လွ်င္ သိမ္ငယ္ေနမည္ စိုးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ၏။)

အေနာက္ဖက္တြင္ ေန၀င္ေတာ့မည္။ ဆည္းဆာသည္ ပုဇြန္ဆီေရာင္မ်ား ယွက္သန္းေန၏။ ငွက္တခ်ိဳ႕မွာ အိပ္တန္းျပန္သြားၾကသည္။ တကယ္ဆို ေန၀င္ခ်ိန္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔က မုန္းခဲ့ၾကဖို႔ ေကာင္းသည္။

ေန၀င္ခ်ိန္၏အလွ ျပီးလွ်င္ အေမွာင္သည္ ေရာက္လာေတာ့မည္။ ကၽြန္ေတာ္က အေမွာင္ကို မုန္းသူျဖစ္သည္။ သူမ မရွိဘဲ ေနာက္ထပ္ ရက္စြဲမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သတၱိေတြျဖင့္ ရင္ဆိုင္ရမည္နည္း။ ကမၻာဦးက်မ္းထဲတြင္ေတာ့ ဘယ္လို ေခၚမည္မသိ…။ ကၽြန္ေတာ္က သူမကို ခ်စ္သည္။ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ ဘယ္လို ရွိခဲ့မည္မသိ…။ ကၽြန္ေတာ္က ေခတ္ေပၚခံစားမႈႏွင့္ ရဲရင့္သစ္လြင္ေသာ အေတြးအေခၚကို ခ်စ္သည္။

ေတြးရင္းႏွင့္ အားလံုးသည္ ႐ႈပ္ေထြး ဆက္ယွက္လာ၏။

“တူ…တူ…”

“ဟယ္လို…ဘယ္သူပါလဲ”

“ကိုယ္ပါ…”

“ကိုယ္ခ်ည္းပဲလး၊ ဒါဆို ေခါင္းမပါဘူးေပါ့”

“ကေလးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ကိုယ္က ေခါင္းမရွိဘူး၊ ဆိုလိုတာက ဥာဏ္မသံုးဘူးေပါ့ကြာ၊ ႏွလံုးသားပဲရွိတယ္”

“ခစ္ခစ္… ခစ္ခစ္…”

ထိုသို႔ေသာ ရယ္ေမာသံမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္နားထဲတြင္ အျမဲတမ္း အမွတ္တရ ျဖစ္ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က သံေယာဇဥ္၏ ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႔မႈကို မေၾကာက္ရြံ႕ဘဲ ေဒး ကို ခ်စ္ခဲ့မိသည္။ ဖြဖြ…။ တကယ္လို႔မ်ား ကၽြန္ေတာ္သည္ သူမ၏ ရစ္ပတ္ခ်ည္ေႏွာင္မႈကို တစ္ေန႔တြင္ ေၾကာက္လန္႔လာပါလိမ့္မည္။ ထို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္က ယခုပင္ စကားကုန္ ေျပာခဲ့ပါမည္။

ထိုတစ္ေန႔ကို ေရာက္လာလွ်င္ ဒီ၀တၳဳကို လက္၀ယ္ရွိသူ မည္သူမဆို ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ အေမရိကန္ေဒၚလာ တစ္သိန္းႏွင့္ လာေရာက္လဲလွယ္ႏိုင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ မိတၱဴပြားခြင့္မေပးပါ။ ပထမဆံုးအၾကိမ္ ယခုေရးထားေသာမူရင္းအတိုင္း print ထုတ္ထားၿခင္းျဖစ္ရပါမည္။ သင့္အေနျဖင့္ အနာဂတ္တြင္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသည့္အေနျဖင့္ ဒီ၀တၳဳပါေသာ စာကို printထုတ္၍သိမ္းထားဖို႔ လိုအပ္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္ပါသည္။

အနီးစပ္ဆံုး သဲလြန္စအျဖစ္ ေျပာရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္က ေဒး ၏ ခ်ည္ေႏွာင္မႈကို ေၾကာက္ရြံ႕လာမည့္ေန႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးသြားေသာေန႔ ျဖစ္ပါသည္။

ခ်ြင္းခ်က္အေနန႔ဲကၽြန္ေတာ္ဒီႏွစ္ထဲမွာလားရွိဴးကိုၿပန္ၿဖစ္အံုးမွာပါ။ကၽြန္ေတာ္လားရွိဴးမွာရွိေနတ႔ဲအေတာအတြင္းမွာလာလည္
နိုင္မယ္ဆိုရင္လာလည္ၾကဖို႔ဖိတ္ေခၚလိုက္ပါရေစခင္ဗ်ာ။
ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕႕႕႕ေန႔လည္႕႕႕႕၁း၅၀တိတိ

4 Comments


ေကာင္းလိုက္တဲ့၀တၳဳ ... ;-) က်မလဲ လားရႈိး ကို လြမ္းမိတယ္...


လြမ္​းရင္​လာခဲ့​ေလ


This comment has been removed by the author.

နည္​းနည္​း​ေပါတယ္​

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.