0

ကီးေၾကာင္ေနတ႔ဲကၽြန္ေတာ္႔အေတြး

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Friday, February 27, 2009 in
ကီးေၾကာင္ေနတ႔ဲကၽြန္ေတာ္႔ေတြး


ကၽြန္ေတာ္ဟာအေတြးသမားတစ္ေယာက္ၿဖစ္မွန္းမသိၿဖစ္သြားတယ္။အရင္ကဆိုအားေနရင္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေယာက္ကို
အေခ်ာဆြဲၿပီးလၻက္ရည္ဆိုင္သြားထိုင္ေလ႔ရွိတယ္။အဲဒါဟာအရင္ကပါအခုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္န႔ဲလၻက္ရည္လိုက္ေသာက္ခ်င္တ႔ဲသူငယ္
ခ်င္းဆိုရင္ေတာ္ေတာ္႔ကိုရွားသြားပါၿပီ။အေၾကာင္းရင္းကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာလၻည္ရည္ဆိုင္ေရာက္တာန႔ဲလၻက္ရည္ခြက္ေရွ႔မွာခ်ၿပီး
ေခၚလာတ႔ဲသူငယ္ခ်င္းကိုလည္းစကားမေၿပာၿဖစ္ေတာ႔ဘူး။တစ္ေယာက္ထဲၿငိမ္ၿပီးကၽြန္ေတာ္ေတြးေငးေနေတာ႔တာတ႔ဲ။ဒီေကာင္
ေတြေၿပာၿပၾကတာကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာလၻက္ရည္ဆိုင္ေရာက္ရင္ေတာ္ေတာ္နဲ႔ၿပန္တတ္တ႔ဲအက်င္႔မရွိေတာ႔ဘူးတ႔ဲ။ကၽြန္ေတာ္႔
ဖက္ကလည္းဒီလိုဗ်အိမ္မွာေနရင္အဖိုးကဂ်ီလိုက္အဖြားကဆူလိုက္န႔ဲေကာင္းေကာင္းကိုဖီလင္ထည္႔လို႔မရဘူး။ဒါေၾကာင္႔လၻက္ရည္
ဆိုင္မွာလာၿပီးသီခ်င္းေလးန႔ဲလာလာၿငိမ္႔တတ္ရင္းကေနၾကာလာေတာ႔အိမ္မၿပန္ပဲလမ္းမွာေနရတ႔ဲလြပ္လပ္မူကိုသိလာတယ္။ပိုၿပီး
သိသာတာကအိမ္မွာဖိုးဖိုးဖြားဖြားတို႔ရ႔ဲတရားသံေတြေအာက္မွာသီခ်င္းဖြင္႔ခြင္႔မရတ႔ဲဒုကၡကေနေကာင္းေကာင္းၾကီးလြတ္လာတာကို
ပါပဲ။ကၽြန္ေတာ္ကMusic Crazyတစ္ေယာက္ေလ။ရူးသြပ္တယ္ေႀကြတယ္ဒါေပမ႔ဲဒီလိုင္းေပၚကိုေလွ်ာက္ဖို႔အတြက္ကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္
မႀကိဳးစားၿဖစ္ဖူး။ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာတစ္ေန႔ေန႔မွာဒီလမ္းေၾကာင္းေပၚကိုေရာက္လာမယ္ဆိုတာကိုပါပဲ။နိုးပါ
အခုေတာ႔ေဝးလြန္းပါေသးတယ္။အခုကေတာ႔လမ္းေၾကာင္းေတြအမ်ားႀကီးထဲကမွကၽြန္ေတာ္႔ရ႕ဲမၿပီးၿပတ္ေသးတ႔ဲပညာေရးလမ္း
ေၾကာင္းေပၚမွာပဲကၽြန္ေတာ္ေၿပးေနတုန္းပါပဲ။အေဖအေမတို႔ရ႕ဲတစ္ဦးတည္းေသာသားဆိုတ႔ဲဂုဏ္ပုဒ္ရ႕ဲေနာက္မွာကၽြန္ေတာ္႔အတြက္
အခြင္႔အေရးေပါင္းမ်ားစြာကပ္ပါလာခ႔ဲသလိုအခြင္႔အေရးတခ်ိဳ႕ကိုလည္းေက်ေက်နပ္နပ္န႔ဲအဆံုးရွံဳးခံခ႔ဲဖူးပါတယ္။ၿဖစ္ခ်င္တာအခ်ိဳ႔ကို
ေပါ႔။ဒါေၾကာင္႔ပဲကၽြန္ေတာ္ဟာအခုဆိုရင္စိတ္ကသာလုပ္ခ်င္ၿပီးလူကလိုက္မလုပ္နိုင္ေသးပါဘူး။အခ်ိန္အတိုင္းအတာတစ္ခုေလာက္
အထိေစာင္႔ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလြတ္လပ္ခြင္႔ေပးမယ္လို႔ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္႔မိဘေတြကေၿပာပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေတြးၾကည္႔မိတယ္။
လူတစ္ေဟာက္မွာဦးေႏွာက္တစ္ခုဆီပိုင္ဆိုင္ၾကတယ္။တခ်ိဳ႕ကဒီဦးေႏွာက္ကိုအသံုးၿပဳၿပီးသက္ေတာင္႔သက္သာန႔ဲဝမ္းဝေအာင္စြမ္း
ေဆာင္နိုင္ေပမ႔ဲအခ်ိဳ႕အခ်ိဳ႕ေသာလူေတြဟာလည္းခႏၵာကိုယ္ရ႕ဲအင္အားကိုရင္းႏွီးၿပီးဝမ္းတစ္လံုးၿပည္႔ဖို႔ရန္အတြက္ရုန္းကန္ေနၾကရ
တယ္။ဒီလိုပဲအေရွ႔ကိုေလွ်ာက္ရင္းန႔ဲအေနာက္ကိုေရာက္သြားၾကတ႔ဲသူေတြလည္းအမ်ားၾကီးပါပဲ။ေမြးၿပီးၿပီးခ်င္းေသသြားတ႔ဲသူေတြရွိ
သလိုသက္တမ္းေစ႔ေနသြားၾကရတ႔ဲသူေတြလည္းအမ်ားၾကီးပါပဲ။ထမင္းစားၿပီးအလုပ္လုပ္ေနၾကရတ႔ဲသူေတြရွိသလိုထမင္းရည္
ေသာက္ၿပီးမိသားစုအတြက္ဘဝကိုရုန္းကန္ေနရတ႔ဲသူေတြလည္းရွိပါတယ္။ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ဘဝဆိုတ႔ဲအရာကိုေပါ႔
ေပါ႔တန္တန္ၿဖတ္သန္းေနနိုင္ၾကတ႔ဲသူေတြကိုခ်ီးက်ဳးတယ္႕႕႕အံ႔လည္းအံ႔ၾသမိတယ္။ကၽြန္ေတာ္ဟာဘာလို႔သူတို႔လိုမေနနိုင္ရတာလဲ?
သူတို႔ေတြဟာအရာရာကိုေပါ႔ေပါ႔တန္တန္သေဘာထားတယ္အေတြးအေခၚသိပ္မလုပ္ၾကဘူး။ကၽြန္ေတာ္ၿဖတ္သန္းလာခ႔ဲတ႔ဲဘဝသက္
တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲဘဝၿဖတ္သန္းမႈမွန္သမွ်ဟာကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေလးနက္ေနတယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္ခံစားရတယ္။ကၽြန္
္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္းသူတို႔လိုေနၾကည္႔ဖို႔ႀကိဳးစားတိုင္းမေအာင္ၿမင္ခ႔ဲဘူး။တစ္ခါတစ္ေလမွာဘဝဆိုတာႀကီးကိုသူတို႔လိုသေဘာထား
မ်ိဳးန႔ဲၿဖတ္သန္းေနရတာဟာေတာ္ေတာ္ေလးသက္ေတာင္႔သက္သာရွိသြားနိုင္ေစလိမ္႔မယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ေၿပာေန
တ႔ဲအဓိပၸယ္ကဘဝကိုေပါ႔ေပါ႔တန္တန္ၿဖတ္သန္းၾကပါလို႔တိုက္တြန္းေနတာမဟုတ္ဖူးေနာ္။တစ္ခါတစ္ေလစိတ္ထြက္ေပါက္မ႔ဲေနတ႔ဲအ
ခ်ိန္မ်ိဳးမွာအဲဒီနည္းလမ္းေလးဟာအေကာင္းဆံုးၿဖစ္နိုင္တယ္လို႔ထင္မိလို႔ပါ။ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔မရေတာ႔ပါဘူးနည္းလမ္းေလးေတာ႔ရ
ေနပါရ႕ဲဒါေပမ႔ဲကၽြန္ေတာ္ဟာငယ္စဥ္ကထည္းကေလးနက္မႈန႔ဲေနသားက်လာတ႔ဲအတြက္အခုအခ်ိန္မွာကၽြန္ေတာ္ဟာဘယါအရာကိုမ
ဆိုစဥ္းစားၿပီးမွလုပ္ေဆာင္တတ္လာတယ္။ဘာမွအေရးမပါတ႔ဲကိစၥေလးေတြကိုေတာင္မွကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားတတ္တ႔ဲအက်င္႔ႀကီးတစ္ခု
ၿဖစ္ေနၿပီ။ကုန္ကုန္ေၿပာရရင္ကၽြန္ေတာ္ဟာလၻက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ရင္ေတာင္မွအေတြးေတြန႔ဲထိုင္ေနတတ္တ႔ဲအက်င္႔ပါၿဖစ္ေနခ႔ဲၿပီ။အခုဆို
ရင္ကၽြန္ေတာ္န႔ဲလၻက္ရည္အတူေသာက္မ႔ဲသူငယ္ခ်င္းဆိုရင္ေတာ္ေတာ္ေလးရွားပါးသြားပါၿပီ။
ဒါေၾကာင္႔ကၽြန္ေတာ္႔ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္သိေနပါတယ္႕႕႕႕႕ကၽြန္ေတာ္ဟာအေတြးသမားတစ္ေယာက္ၿဖစ္မွန္းမသိၿဖစ္သြားတယ္။

ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕႕႕ကီးေၾကာင္ေနတ႔ဲအေတြးမ်ား႕႕႕႕႕ညေန႕႕႕၄း၂၅တိတိ

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.