0

ခ်စ္သူေၿပာေသာစကားတစ္ခြန္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Thursday, February 19, 2009 in
ဂီတထဲကကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္သည္ေတးဂီတမ်ားကိုခ်စ္သည္....သံစဥ္ေလးမ်ားကိုႏွစ္သက္သည္..... နားေသာတကိုအခ်ိန္ျပည့္ခံစားလိုသည္...အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးမ်ားကို အလြန္ပင္ႏွစ္ခ်ိဳက္သည္....ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ထိအသံခ်ိဳခ်ိဳေလးမ်ားကိုႏွစ္သက္သလဲဆိုရင္.... ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္ကေပါ့.........ကၽြန္ေတာ့္အေမဟာ ပြဲစား...အေဖက ပြဲရံုပိုင္ရွင္...ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ဟာလိုေလေသးမရွိျပည့္စံု
ခဲ့ပါတယ္.... အေမနဲ႕အေဖရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသား ျဖစ္တဲ့ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကိုေတာ္ေတာ္ၾကီးေက်နပ္မိပါရဲ႕....အေမနဲ႕အေဖ ဟာစီးပြားေရးနဲ႕ မအားလို႕..ကၽြန္ေတာ့္ကိုအထိန္းေတာ္ေတြနဲ႕ပဲထားခဲ့ရတာေပါ့....တစ္ခါက ....အထိန္းေတာ္တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခ်ာ့သိပ္ပါေရာ...သူ႕အသံၾကီးက ဆိုးလြန္းတယ္ဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္ အိပ္လို႕မရဘူး..အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ငိုေတာ့
တာေပါ့....အဲဒီအေဒၚၾကီးရဲ႕အသံကိုမၾကားခ်င္ဘူးလို႕အေမ့ကိုေျပာလိုက္တယ္....အေမကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုအလိုလိုက္တယ္
ေလ.....ေနာက္ကေလးထိန္းေတြေခၚရင္ အသံစစ္ျပီးမွေခၚေတာ့တယ္.....*ကၽြန္မသားက အသံခ်ိဳခ်ိဳေအးေအးေလးေတြမွၾကိဳက္
တာရွင့္...ဒီအိမ္မွာ ကေလးထိန္းအလုပ္လိုခ်င္ရင္ရွင္တို႕မွာအသံေကာင္းေကာင္းရွိမွျဖစ္မယ္*......
ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္အရြယ္ေရာက္လာပါေရာ...အရြယ္ေရာက္လာတဲ့အထိအဲဒီအသံေတြနဲ႕ပက္သက္ပီးကၽြန္ေတာ္ခေရဇီျဖစ္ေန
တုန္းပဲေလ....ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္လုပ္ အမ္ပီသရီးကိုအျမဲနားေထာင္ပီးလုပ္တတ္တယ္..... ယုတ္စြအဆံုးစာက်က္ရင္ေတာင္မွ သီခ်င္းနားေထာင္ပီးပဲက်က္တယ္..... မနက္မိုးလင္းကေနညမိုးခ်ဳပ္အထိ သံစဥ္ခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြနားေထာင္တယ္....ကၽြန္ေတာ့္
ဘ၀ကို သံစဥ္ေတြထဲမွာျမဳပ္ႏွံထားတယ္....ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ထိအသံခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြကိုျမတ္ႏိုးသလဲဆိုရင္..ကၽြန္ေတာ့္
အိပ္ခန္းထဲက နံရံေတြထဲမွာ ေဆာင္းေဘာက္စ္ေသးေသးေလးေတြကိုျမဳပ္ထားတယ္....အခန္းထဲမွာ ေဆာင္းေဘာက္စ္အၾကီး
ၾကီးလဲရွိတယ္....ကီးဘုတ္၊ပီရမ္ႏို၊တေယာ ...အိုဗ်ာ..ဂီတနဲ႕ပက္သက္တဲ့အရာေတြအကုန္ရွိတယ္..... အဲဒါေတြအားလံုးကၽြန္ေတာ္
တစ္ခုမွေကာင္းေကာင္းမတီးတတ္ဘူး.. ဒါေပမဲ့သူတို႕ကို ထိလိုက္ရင္ထြက္လာတဲ့ အသံေလးေတြကိုၾကိဳက္တာ.....အဲဒီေလာက္ထိ အသံေတြကိုရူးသြပ္တဲ့ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ထဲကို အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာတစ္ခု၀င္လာပါေရာလား...............
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ပထမဦးဆံုးအခ်စ္ကို ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့တာက လျပည့္၀န္းပလာဇာမွာပါ....အဲဒီေန႕ကထံုးစံအတိုင္ နားက်ပ္ေလးတပ္ရင္း
ေစ်းထဲကိုေရာက္လာပါေလေရာ....အရင္ဆုံးသြားျဖစ္တာက စီဒီေတြေရာင္းတဲ့ဆိုင္ေပါ့အဲဒီမွာကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ပထမဦးဆံုးရင္ခုန္သံကိုရွာေတြ႕ခဲ့တာေပါ့.....ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ရင္ခုန္သံေလးက လွလြန္း
တယ္ဗ်ာ...ရက္ရက္စက္စက္ကိုလွတာ....အျပစ္ေျပာစရာဘာမွကိုမရွိခဲ့ဘူး....သူ႕ကိုေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာစက္ရုပ္ၾကီး
တစ္ရွပ္လုိပဲ .....အသက္ရူတာေတြရပ္ေတာ့မလားေအာက္ေမ့ရပါရဲ႕.....ဒီလိုနဲ႕သူ႕ေနာက္ကိုလိုက္ခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့....... ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကူးထဲမွာ သူသာဒီေလာက္လွေနရင္....သူ႕အသံေလးဆိုဘယ္လိုေနမလဲ...ဘယ္ေလာက္ခ်ိဳျမိန္လိုက္မလဲလို႕ေတြးေန
မိတယ္..... သူ႕အသံေလးကို ၾကားရမွကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေတာ့မယ္.....အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ေနာက္ကိုေတာက္ေလွ်ာက္မသိမသာ
လိုက္ခဲ့တယ္ေပါ့......တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့သူက အလွကုန္ေကာင္တာဘက္ေလွ်ာက္သြားတယ္.ကၽြန္ေတာ္လဲမသိမသာနဲ႕
လိုက္ခဲ့တယ္ေပါ့.... အဲဒီမွာ *အစ္မ...ဒါက ေလာ္ရယ္လ္ကထုတ္တဲ့ဟာလား* ဆိုတဲ့အသံကိုၾကားလိုက္ရတယ္.ဆိုးရြားလိုက္တဲ့
အသံဗ်ာ... ကၽြန္ေတာ္လည္းဘယ္သူ႕ အသံလည္းဆိုပီးပတ္၀န္းက်င္ကိုလိုက္ၾကည့္မိတယ္...ဘုရားေရ....သူမအသံပါလား..... သူမရဲ႕လွပတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႕မလိုက္ေအာင္ ဒီလိုအသံဆိုးဆိုး၇ရားရြားၾကီးကိုပိုင္ဆိုင္ထားတာဟုတ္ရဲ႕လား....ကၽြန္ေတာ္မယံုႏိုင္
ေလာက္ေအာင္ပါပဲ..... အသံကေတာ္ေတာ္ၾကီးကိုဆိုးလြန္းတာဗ်ာ.....လည္ေခ်ာင္းထဲကရွတတနဲ႕ထြက္လာတဲ့အသံမ်ိဳး....လူသာမျမင္ရရင္ အေျခာက္ၾကီးတစ္္ေယာက္အသံလို႕ထင္မိမွာပဲ....အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရင္ခုန္သံကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္
လိုက္ရတယ္ေပါ့.....သူ႕ကိုသာရည္းစားေတာ္မိလို႕ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ၾကည့္ပဲၾကည့္ပီး နားကိုေတာ့ပိတ္ထားရမဲ့ဘ၀ျဖစ္သြား
လိမ့္မယ္....*ကဲ...ေနရစ္ေတာ့ ေကာင္မေလးေရ*........
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဒုတိယရင္ခုန္သံအေၾကာင္းကိုဆက္ေျပာျပဦးမယ္.....သူနဲ႕စေတြ႕ပံုက တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္အိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္း
ရွိေနတုန္း...ဖုန္းလာတယ္ေလ....ဖုန္းကိုင္လိုက္ေတာ့.... *ဟယ္လို...အန္တီ၀င္း၇ွိပါသလားရွင္*တဲ့....အသံေလးကခ်ိဳျမိန္လိုက္
တာဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ့္တစ္သက္ ဒီေလာက္သာယာတဲ့အသံတစ္ခါမွမၾကားဖူးဘူး....အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းမွားေနတာကိုေတာင္ဖုန္းမွား
ေနတယ္လို႕မေျပာခ်င္ေတာ့ပဲ....ဇာတ္လမ္းေလးေတြထြင္ခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့... သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္နာမည္ေလးေပးထားတယ္...*ေဒး* တဲ့....ဒါကလည္းသူ႕အသံေလးကိုစြဲလမ္းမိတဲ့ကၽြန္ေတာ့္အက်င့္ေၾကာင့္ပါ....ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေန႕တိုင္းဖုန္းေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္.....
သူ႕အသံေလးကိုၾကားရတဲ့ေန႕ေတြဆို ကၽြန္ေတာ့အခန္းထဲက ေဆာင္းေဘာက္စ္ၾကီးေတြအားလံုးကို အနားေပးထားတယ္....သူ႕အသံေလးသာလွ်င္ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ဘ၀ပါ....... သူ႕အသံကိုတစ္ေန႕မၾကားရရင္မေနႏိုင္တဲ့အထိပါဗ်ာ....တစ္ေန႕ သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္က အျပင္မွာေတြ႕ဖို႕ေျပာေတာ့သူက * အကယ္လို႕ ကၽြန္မကရုပ္ဆိုးေနရင္ေရာ...ရွင္ကခ်စ္ႏိုင္ပါ့ဦးမလား*လို႕ကၽြန္ေတာ့္ကိုေမးခဲ့တယ္...ကၽြန္ေတာ္ကလဲ မတံု႕မဆိုင္းပဲ.....သိပ္ခ်စ္ႏိုင္ဒါေပါ့.....လို႕ ျပန္ေျပာခဲ့တယ္ေလ....ဟုတ္တယ္...*မင္းအသံေလးက ငါ့ကိုဒီေလာက္ေတာင္လႊမ္းမိုးထားတာ...မင္းကိုငါေမ့နိုင္ပါ့မလားမယ္လိုဒီရယ္*....... အဲေန႕ညကကၽြန္ေတာ္ရင္ေတြခုန္လြန္းလို႕ အိပ္လို႕ေတာင္မရခဲ့ဘူးဗ်ာ.....ေနာက္ေန႕ က်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ခါတိုင္းထက္ကိုယ့္ကိုကိုယ္အျပတ္သျပီးသူနဲ႕ခ်ိန္းထားတဲ့ေနရာ
ကိုသြားခဲ့တယ္.... ခ်ိန္းထားထက္အခ်ိန္ထက္ေစာေနေသးလို႕ သူ႕ပံုစံကို စိတ္ကူးနဲ႕ပံုေဖာ္ေနခဲ့မိတယ္ေလ...ကြက္တိပါပဲဒီဆိုင္
ေလးကအလြန္မွနားဝင္ခ်ိဳလွတ႔ဲသံစဥ္ေလးေတြကိုဖြင္႔ေပးထားပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ေနရာ ကဆိုင္ေပါက္၀နဲ႕တည့္တည့္ပဲ
ေလ..... 5 မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ေနရာကအလင္းေရာင္ေတြပိတ္သြားတယ္...
အလြန္မွလွပတ႔ဲကားတစ္စီးကအလင္းေတြကိုကြယ္လိုက္တာပါ။ၿပီးေတာ႔အလြန္မွလွပတ႔ဲအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကားေပၚကဆင္းလာၿပီး
ဆိုင္ထဲကကၽြန္ေတာ္႔န႔ဲကပ္လွ်က္စားပြဲမွာဝင္ထိုင္ရင္းကၽြန္ေတာ္႔ကိုအကဲခတ္ပါေတာ႔တယ္။ကၽြန္ေတာ္လည္းကၽြန္ေတာ္႔ကိုဒီေလာက္အက
ဲခတ္ေနမွေတာ႔သူဟာေဒးပဲၿဖစ္ရမယ္ဆိုၿပီးသူ႔ကိုသြားမိတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။ဟုတ္ပါတယ္ေဒးပါတ႔ဲ။ကၽြန္ေတာ္ကံေကာင္းပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ရ႔ဲဒုတိယရင္ခုန္သံဟာကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ကူးထဲကလိုပါပဲအလြန္မွခ်စ္စရာေကာင္းၿပီးအလြန္မွသာယာတ႔ဲအသံေလးကိုပိုင္ဆိုင္ေနလို႔ပါပဲ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္စကားေတြအမ်ားၾကီးေၿပာၿဖစ္ၾကတယ္။ေၿပာေနရင္းန႔ဲစားပြဲထိုးေကာင္ေလးအေအးလာခ်ေပးတ႔ဲအခ်ိန္မွာ
သူေၿပာလိုက္တ႔ဲစကားေၾကာင္႔ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲသူ႔အေပၚခံစားခ်က္ေတြစြဲလန္းမႈေတြဟာအားလံုးမွားယြင္းသြားၿပီဆိုတာသိလိုက္ရပါတယ္။
သူေၿပာလိုက္တာက-ေကာင္ေလးသီခ်င္းဖြင္႔ထားတာကိုေက်းဇူးၿပဳၿပီးပိတ္ေပးလို႔ရမလား-တ႔ဲ။သူဟာသူဘာသေဘာန႔ဲပဲဒီစကားကိုေၿပာ
ခ႔ဲပါသည္ၿဖစ္ေစကၽြန္ေတာ္႔ဘက္ကေတာ႔လံုးဝfeelၿဖစ္သြားခ႔ဲပါတယ္။ဒါေၾကာင္႔ကၽြန္ေတာ္ဟာသူန႔ဲေၿပာေနတ႔ဲစကားစေတြကိုအၿမန္ဆံုး
ၿဖတ္ၿပီးၿပန္လာခ႔ဲပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕႕။

စိတ္ထဲကေတာ႔ဒါေနာက္ဆံုးေတြ႔ဆံုၿခင္းပဲလို႔ႏႈတ္ဆက္လိုက္မိတယ္.....အဲဒီေန႕အဲဒီအခ်ိန္ကစျပီး ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ထပ္ရင္ခုန္သံ
ံကိုထပ္မရွာေတာ့ဘူး.. အခန္းထဲက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ မသံုးတာၾကာပီျဖစ္တဲ့ေဆာင္းေဘာက္စ္ေတြကိုပဲတစ္သက္လံုး ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အ
ေဖာ္မြန္ေတြအျဖစ္ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါေတာ့မယ္.........


ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕႕ည႕႕႕၁၀း၃၅တိတိ

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.