2

အေရာင္တစ္ခုအေၾကာင္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Saturday, December 08, 2012 in

အရင္ကဆိုသူၿပံဳးရင္ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္႔အၿပံဳးေတြကိုလဲသူလိုအပ္ခ႔ဲတယ္
ေနာက္ေတာ႕ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ဖို႔ခဲယင္းလာတယ္ သူကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႔မွာဆိုမၿပံဳးေတာ႕ဘူး
ၿပီးေတာ႕သူကၽြန္ေတာ္႔အၿပံဳးေတြကိုလဲလွ်စ္လွ်ဴရွဳတတ္လာတယ္။

 
အခ်ိန္ကာလတစ္ခုမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္ၾကားကအၿပံဳးေတြဟာအဓိပၸာယ္မ႔ဲလာခ႔ဲတယ္။
တခါတေလသူၿပံဳးၿပပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြေရွ႕မွာေပါ႔ သူေၿပာဖူးတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္

ၾကားကအတြင္းေရးေတြကို အၿပင္လူေတြမသိေလေကာင္းေလပဲတ႔ဲ။ဒါေၾကာင္႕ သူ႔အၿပံဳးေတြကို

 ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြအားကိုးန႔ဲမွ ၿမင္ခြင္႔ရလာခ႔ဲတယ္။

 
မေန႔ကသူကၽြန္ေတာ္႔ကို ရိုးသားစြာၿပံဳးၿပလာတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္လိုက္တာ သူရ႕ဲမ႔ဲၿပံဳးေတြၾကားထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္အသက္ရူမဝခ႔ဲတာအေတာ္ၾကာခ႔ဲၿပီေလ။ေအးခ်မ္းလိုက္တာလို႔ ေတြးေနမိတယ္ တကယ္ပဲ

သူ႔အၿပံဳးေတြက ကၽြႏ္ေတာ္႔ရင္ကိုေအးၿမေစတာပါ။သူန႔ဲကၽြန္ေတာ္႔ၾကားထဲမွာ အ႔ဲဒီအၿပံဳးကေနာက္ဆံုးပဲ

 ဆိုတာကၽြန္ေတာ္သတိမထားမိခ႔ဲလိုက္ဖူး။ သူကၽြန္ေတာ္႔ကို ၿပံဳးၿပီးအခ်ိန္အေတာ္ၾကာစိုက္ၾကည္႔ေနခ႔ဲတယ္
အ႔ဲဒီအခ်ိန္ခဏမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္႔အေပ်ာ္ေတြကိုဖ်က္စီးပစ္ေစမ႔ဲဖုန္းတစ္ခုဝင္လာခ႔ဲတယ္။


စားပြဲခံုေပၚတင္ထားတ႔ဲသူ႔ဖုန္းၿမည္သံေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ဖုန္းစကၡရင္ကိုၾကည္႔လိုက္မိတယ္။

အလို!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

သူ႔ဖုန္းစကၡရင္ပိုင္ရွင္က ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ေတာ႔ပါလားးးးးးးးးးးးးးဘုရားဘုရား!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲအရင္းႏွီးဆံုးလို႔ေၿပာလို႔ရတ႔ဲသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရ႕ဲပံုက သူ႕ဖုန္းစကၡရင္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔

ေနရာမွာအစားထိုးေနရာယူထားတယ္။

 
အ႔ဲဒီေနာက္ေတာ႕ ေလာကႀကီးဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝကိုဒီလိုမ်ိဳးၿဖစ္သြားေစခ႔ဲတယ္
 
 
 
ႀကိဳးစားလွ်က္......ၿဖိဳးဇာနည္ ညေန ၃နာရီ၅၀တိတိ

2 Comments


အဲ.....ျဖစ္မွျဖစ္ရေလဟယ္ ဘာေျပာရမွန္းေတာင္မသိေတာ႔ဘူး


မိုက္တယ္ ႀကိဳက္တယ္... စာမ်ားမ်ားေရးပါဟ >.<

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.