2

အေပ်ာ္ Vs အပ်က္

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Saturday, March 02, 2013 in


ပထမကေတာ႕အေပ်ာ္ေပါ႔ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ဖို႔အတြက္သူ႕ေနာက္ကိုလိုက္တယ္  :) :) :)

ေနာက္ေတာ႕သူေပ်ာ္ဖို႔အတြက္ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာၿဖစ္မွန္းမသိၿဖစ္လာတယ္ :O :O

အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာန႔ဲအမွ် ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ဖို႔ဆိုတာထက္ သူအၿမဲၿပံဳးေနဖို႔အတြက္သာအဓိကလိုအပ္ခ်က္
တစ္ခုၿဖစ္လာခ႔ဲတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ႕သူ႔ကိုၿပံဳးေအာင္အၿမဲလုပ္ေပးေနနိုင္တ႔ဲကၽြန္ေတာ္ဟာသူ႔အနားမွာအၿမဲရွိေနသင္႔တယ္ဆိုတာ

ကိုေတြးမိလာတယ္။

ဘ၀ရပ္တည္မူအေၿခအေနေၾကာင္႔  ကၽြန္ေတာ္သူ႕အနားမွာစံုလံုးပံုအပ္ၿပီးေနနိုင္ေရးအတြက္ အခ်ိန္ယူႀကိဳးစားဖို႔လိုအပ္လာတယ္။

အ႔ဲဒီ႔အခ်ိန္ေတြအတြက္႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

ကၽြန္ေတာ္႔ရွိသမွ်အခ်စ္ေတြ ၿမတ္နိုးမူေတြ သံေယာဇဥ္ေတြကို “စေပၚ” သေဘာအေနန႔ဲသူစိတ္သက္သာရာရေအာင္ေပးထား
ခ႔ဲတယ္ (ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားေနတ႔ဲအခ်ိန္ကာလတစ္ခုအတြင္းမွာေပါ႔ )

ဒါေပမ႔ဲ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

သူဟာ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္စိတ္ခ်စြာေပးအပ္ထားတ႔ဲ   ကၽြန္ေတာ္႔ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္   ကၽြန္ေတာ္႔အနာဂတ္
ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔အခ်စ္ေတြကို “စရံ” သပ္ထားတယ္လို႔သေဘာထားၿပီး ၿပန္အမ္းသြားတယ္

ေအးေရာ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(




စာမေရးၿဖစ္တာၾကာသြားၿပီ : ပ်င္းေနေရာပဲ မအားတာလဲပါတယ္ အဟက္ဟက္

ဒီတခါေတာ႕ တိုတိုတုတ္တုတ္ပဲ ေတြးမိတာေလးရွိေနေတာ႕ခ်ေရးလိုက္တယ္။

Post ေတြမ်ားမ်ားတင္မယ္လို႔စိတ္ကူးထားပါတယ္ ဟဲဟဲ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ခက္ေနၿခင္း


ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕ညေန႕႕႕၄ နာရီတိတိ
  

2 Comments


ဟုတ္ပါရဲ့ကြယ္ မထမေတာ႔ ကုိယ္ေပ်ာ္မယ္ေပါ႔
ေနာက္တေျဖးေျဖးနဲ႔ သူေပ်ာ္ဖုိ႔အတြက္ ကုိယ္ကေပးဆပ္ေနရတာသိလာျပီ
အားတဲ႔အခ်ိန္ေလး စာေတြတင္ပါေနာ္


အဲ႔လိုေတာ႔ လုပ္ဖို႔ မေကာင္းဘူး ထင္တယ္ဗ်
စိတၱဇနာမ္ေတြမွာ စရံေတြ စေပၚေတြ ရွိသင္႔သလား
ေတာ္ေတာ္ရက္စက္တဲ႔သူပဲဗ်
အစ္ကိုေရ ...
စိတၱဇဆန္ဆန္ စာေတြလည္း မဖတ္ရတာ ၾကာျပီ
လုပ္ပါဦး ... အပ်င္းမရွိပါနဲ႔
အေပ်ာ္နဲ႔ အပ်က္လိုပဲ
အပ်င္းနဲ႔အဖ်င္းဟာလည္း ကပ္တြဲေနတယ္ေနာ္
အပ်င္း VS အဖ်င္း ( ဟိဟိ )

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.