0

ဝါသနာတူမ်ားသို႕

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Friday, June 28, 2013 in
အေၿခအေနတစ္ခုေၾကာင္႕   ကၽြန္ေတာ္စာရွည္ရွည္ေလးေတြမေရးၿဖစ္ေသးဘူး ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

အရမ္းတိုတ႔ဲစာေလးေတြကိုလဲ    blog    ေပၚကိုမတင္ခ်င္တာလဲပါ ပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္႕

blog ေလးမွာအနည္းဆံုးေတာ႕ဖတ္လို႔ေကာင္းမယ္႔စာေလးေတြပဲတင္ခ်င္ပါတယ္။စာအရွည္ေတြ

မေရးၿဖစ္ေပမယ္႕ တစ္ေၾကာင္းစ ႏွစ္ေၾကာင္းစစာအတိုေလးေတြေတာ႔ေတာ္ေတာ္ေလးေရးၿဖစ္

ေနပါတယ္။ေနာက္ဆံုးကၽြန္ေတာ္အႀကံရသြားတယ္ facebook မွာကၽြန္ေတာ္ page တစ္ခုေထာင္

ထားပါတယ္။အ႔ဲမွာစာတိုေလးေတြေန႔တိုင္းလိုလိုေရးၿဖစ္တယ္ :)။ page နာမည္ကေတာ႕ ႕႕႕႕႕႕႕

"အိမ္မက္ထဲက ကၽြန္ေတာ္႕လက္ေရး"" လို႔ေပးထားပါတယ္ အခုမွစေထာင္ၿဖစ္တာပါ။၀ါသနာပါရင္ေတာ႕

အလည္လာဖို႔ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ blog မွာေပ်ာက္ေနေပမယ္႕ page ေလးမွာေတာ႔ရွိေန

မွာပါ။ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး page ေလးပါပဲ www.facebook.com/ကေနလာနိုင္ပါတယ္။

                                                                                                                                ခင္တ႔ဲ ၿဖိဳးဇာနည္

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.