0

မိုင္းလားၿမိဳ႕ရ႕ဲႏွစ္ဆန္းတစ္ရက္

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Friday, April 17, 2009 in
ဒီေန႔ႏွစ္ဆန္းတစ္ရက္ေန႔ဆိုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုေတြစံုစံုလင္လင္န႔ဲဘုရားေတြသြားၾကအပန္းေၿဖၾကန႔ဲ
ေတာ္ေတာ္ေလးေပ်ာ္ရႊင္ခ႔ဲၾကပါတယ္။အခုကၽြန္ေတာ္တို႔ေနတ႔ဲမိုင္းလားၿမိဳ႔ေလးမွာေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ရ႔ဲမိသား
စုဆိုလို႔ ေဖေဖရယ္၊ေမေမရယ္၊ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမရ႔ဲေမာင္ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးတို႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္ရယ္သူတို႔
ရ႔ဲ သမီးေလးႏွစ္ေယာက္န႔ဲသားေလးတစ္ေယာက္ရယ္ဒါပဲရွိတာပါ။ဒီေန႔မနက္ေစာေစာကထဲကကၽြန္ေတာ္တို႔
ေလွ်ာက္ပတ္လိမ္႔ေနခ႔ဲၾကပါတယ္။သြားခ႔ဲတာေတြကေတာ႔အစံုပါပဲ။အရမ္းေပ်ာ္ခ႔ဲၾကပါတယ္။ဒီအထဲကမွကၽြန္
ေတာ္တု႔ိလည္ပတ္ရင္းန႔ဲဒီမိုင္းလားၿမိဳ႔ရ႔ဲအထင္ကရၿဖစ္မယ္လို႔ထင္တ႔ဲေနရာေလးေတြအေၾကာင္းကိုကၽြန္ေတာ္
postအၿဖစ္ေရးဖြ႔ဲတင္ၿပလိုက္ရပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕



ဒါကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြပထမဦးသြားၿဖစ္ခ႔ဲတ႔ဲမိုင္းလားၿမိဳ႕ရ႔ဲအႀကီးဆံုးလို႔ေၿပာလို႔ရတ႔ဲေစတီတစ္ဆူပါပဲခင္ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕
မိသားစုကမ်ားေတာ႔ငပိငခ်ဥ္သိပ္ၿပီးေတာ႔ဒီလိုသြားၾကရတယ္ေလ႕႕႕႕



ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုတေတြၿမန္မာတစ္နိုင္ငံလံုးမွာအထင္ကရရွိေနတ႔ဲဘုရားအစံုကိုဒီေစတီေလးအတြင္းကေနပဲအားရပါးရ ဖူးေမွ်ာ္ခြင္႔ရလိုက္ၾကတယ္ေလ႕႕႕႕႕ပံုစံငယ္ေလးေတြပါ။လူေတြမ်ားေနတာကတစ္ေၾကာင္းမွန္ကာထားတာကတစ္ေၾကာင္းဆို ေတာ႔ဓါတ္ပံုရိုက္ရတာအဆင္မေၿပဘူးၿဖစ္သြားတယ္။သည္းခံၿပီးၾကည္႔ေပးၾကပါလို႔ေၿပာပါရေစခင္ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕





ဒါကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္႔ဦးေလးရ႔ဲကေလးေတြန႔ဲေလ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမာင္ႏွမေတြအမွတ္တရေပါ႔ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕




ဒါကေတာ႔ဘုရားေပၚကေနလွမ္းၿမင္ရတ႔ဲကၽြန္ေတာ္တို႔မိုင္းလားၿမိဳ႔ကေလးရ႔ဲအလွအပၿမင္ကြင္းေလးေပါ႔ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕ေတာင္ပတ္လည္ဝိုင္း
ရံထားတယ္ေလ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕




ဒီေနရာေလးကေတာ႔မိုင္းလားၿမိဳ႔ေလးရ႔ဲအပန္းေၿဖရန္အေကာင္းဆံုးေနရာေလးတစ္ခုေပါ႔။တရုတ္လိုအေခၚအရဆိုရင္ေတာ႔黄金广场တ႔ဲ
ၿမန္မာလိုၿပန္ရရင္ေတာ႔ေရႊစတုဂံတ႔ဲ။ေတာင္ၾကားထဲမွာေရသြင္းၿပီးအပန္းေၿဖဖို႔ေနရာေလးအၿဖစ္ဖန္တီးထားတ႔ဲေနရာကေလးတစ္ခုေပါ႔။
ဒီကန္ေလးကသဘာဝမဟုတ္ဖူးေနာ္။ဒီဓါတ္ပံုရိုင္တ႔ဲေနရာေလးကကန္ကိုအေပၚစီးကေနၿမင္ရတ႔ဲေနရာေလ။အဲဒီေနရာေလးမွာအစား
အေသာက္ေတြေရာင္းတယ္ေလ႕႕႕ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြဒီကေနပဲစားစရာနဲနဲပါးပါးဝယ္လာၿပီးေတာင္ေအာက္ကိုဆင္းခ႔ဲပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕



ဒါကေတာ႔ေတာင္ေအာက္ေရာက္လာၿပီေလ႕႕အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲမိုးကရြာခ်လာလိုက္ေသးတယ္။တေလာကလံုးေမွာင္မဲလို႔ေပါ႔ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕


ေတာင္ေအာက္မွာေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြမိသားစုစီးေၿခနင္းေလွကေလးတစ္စီးငွားၿပီးေရလည္ေခါင္မွာသြားေပ်ာ္ၾကတယ္ေလ။
ဟဲဟဲစားစရာေတြန႔ဲေပါ႔။မွီးရွည္ေထာင္းရယ္၊တိုဟူးၿဖဴေထာင္းရယ္၊ၾကက္ေၿခေထာက္ေထာင္းရယ္ေပါ႔။ေၿပာရင္းန႔ျေတာင္ၿပန္စားခ်င္
လာၿပီ႕႕ဟီး။ေလွစီးခ ကတစ္နာရီးကိုတရုတ္ေငြယြမ္ ၅၀တ႔ဲကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္နာရီခြဲေလာက္ေရထဲမွာအခ်ိန္ၿဖဳန္းခ႔ဲၾကတယ္။ဒီဖက္ကပံု
ကေတာ႕စားၿပီးအစီရစ္ေနၾကတာေလ႕႕ဟီး႕႕႕႕





ဒါကေတာ႔ေလွစီးၿပီးအဲဒီကန္ေဘးမွာရွိတ႔ဲဝက္ဝံေမြးတ႔ဲအိမ္ေလးကိုသြားၾကည္႔ၾကတာေလ႕႕႕႕အခန္းထဲအထိမဝင္ရဘူးဆိုလို႔အၿပင္က
ေနပဲလွမ္းၿပီးရိုက္လိုက္တာပါ။ဝက္ဝံေတြနည္းတာမဟုတ္ဖူးေနာ္။သူတို႔ကဝက္ဝံသည္းေၿခတို႔ဝက္ဝံဆီတို႔ေရာင္းတယ္ေလ။ကၽြန္ေတာ္
ကေတာ႔မဝယ္ပါဘူး႕႕ဟဲဟဲ႕႕႕ေစ်းေမးၾကည္႔ၿပီးလန္႔သြားတယ္႕႕႕အဟတ္ဟတ္ ဒါေၾကာင္႔ၿမန္ၿမန္ၿပန္လစ္လာခ႔ဲတယ္။


အဲဒီကၿပန္ၿပီးေတာ႔ေနရာအႏွံသြားခ႔ဲပါေသးတယ္။ဓါတ္ပံုေတြလဲအမ်ားႀကီးပါပဲ။ဒါေပမ႔ဲ႕႕႕ဟီး႕႕႕အခုပ်င္းေနတာန႔ဲမတင္ခ်င္ေတာ႔ဘူး
အကုန္သာေၿပာၿပရမယ္ဆိုရင္အမ္မေလးလက္ေတာ႔ေညာင္းမွာအေသအခ်ာပါပဲ႕႕႕႕ဒါေၾကာင္႔ေတာ္ၿပီ႕႕ဟားဟား႕႕႕႕သယ္ရင္းတို႔ကို
လည္းအခါအခြင္႔သင္႕ရင္မိုင္းလားကိုလည္လည္လာေစခ်င္ပါတယ္။သယ္ရင္းတ္ို႕ေရာက္လာလို႔ကေတာ႔ေနရာအစံုကိုလိုက္ပို႔ေပးမယ္။
ေနစရိတ္စားစရိတ္လည္စရိတ္အားလံုးကိုတာဝန္ယူပါတယ္။လာၿဖစ္ေအာင္သာလာခ႔ဲၾကပါေနာ္႕႕႕သယ္ရင္းတို႔ေရာက္လာခ႔ဲရင္သာ
ဖုန္းဆက္ၿပီးကၽြန္ေတာ္႔ကိုေခၚလိုက္ပါေနာ္႕႕႕ခ်က္ခ်င္းပဲဝမ္းသာအားရအေၿပးလာခ႔ဲပါ႔မယ္။ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းနံပတ္ကိုမွတ္ထားေနာ္China
ဖုန္းပါပဲ 15924646814 တ႔ဲေရာက္လာခ႔ဲရင္သာဆက္သြယ္ဖို႔မေမ႕ပါန႔ဲေနာ္။ေအာ္႕႕႕ေၿပာရအံုးမယ္႕႕႕ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႔ေလးကိုေတာ႔
မနိုင္းနိုင္းစေန လာသြားခ႔ဲေသးတယ္ဗ်။ဒါေပမ႔ဲကၽြန္ေတာ္မရွိတ႔ဲအခ်ိန္န႔ဲတိုးေနေတာ႔မေတြ႔လိုက္ရပါဘူးဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕မနိုင္းနိုင္းရ႔ဲမိုင္းလား
ၿမိဳ႕ကိုအလည္တစ္ေခါက္(၁)၊(၂) ဆိုတ႔ဲpostေလးေတြဖတ္လိုက္ရလို႔သာလည္လည္လာသြားေၾကာင္းသိလိုက္ရတာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖထစ္ဒီေန႔မွာေတာ႔ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္ပါတယ္။သယ္ရင္းတို႔အားလံုးကိုလဲႏွစ္သစ္မွာစိတ္၏ခ်မ္းသာၿခင္းကိုယ္၏က်န္း
မာၿခင္းန႔ဲၿပည္႔စံုၾကပါေစလို႔ကၽြန္ေတာ္ဒီေနရာေလးကေနပဲဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။အားလံုးပဲေပ်ာ္ရႊင္မႈအေပါင္းန႔ဲခေညာင္းၾကပါ
ေစခင္ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕


အားလံုးကိုေလးစားမိပါေသာ႕႕႕႕ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕႕႕ည႕႕႕႕၁၂း၀၉တိတိ


0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.