1

အိမ္ရွင္းၿခင္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Tuesday, February 07, 2012 in
အေတာ္ၾကာခ႔ဲပါၿပီ မေရာက္တာေတာ႔မဟုတ္ပါဘူူး အၿမဲေရာက္ၿဖစ္ပါတယ္ post သာမတင္ၿဖစ္တာပါမတင္ၿဖစ္ဆိုေပမ႔ဲလဲ

မတင္ခ်င္တာမဟုတ္ရပါဝူး တင္လို႔ကိုမရတာပါ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္ေလးက ကၽြန္ေတာ္ၿမန္မာၿပည္(လားရွိဴး) ကိုစၿပန္ၿဖစ္ကထဲက

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္သိပ္မေရာက္ၿဖစ္ေတာ႔တာပါ။အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ တရုတ္နိုင္ငံထဲကိုၿပန္ေရာက္ေနပါၿပီ႕႕႕႕ၿပန္လဲေရး

ေတာ႔မွာပါ ဒါေပမ႔ဲ တရုတ္ကလဲ bogspot ေတြကိုပိတ္ထားတံုးဆိုေတာ႔ ေက်ာ္ရင္းခြရင္း ဒီpost ေလးကိုအစမ္းသေဘာ

န႔ဲ တင္ၾကည္႔လိုက္တာပါ အိုေခတယ္လို႔ေတာ႔ေၿပာလို႔ရပါတယ္ ႕႕႕႕႕အဟားဟား ေပ်ာ္လိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္စာေတြၿပန္ေရး

နိုင္ေတာ႕မယ္ဗ် !!!!!!!

1 Comments


ၾကိဳဆိုပါတယ္ ညီ

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.