1

ေန႔စြဲ အၿပင္က လူ

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Wednesday, February 29, 2012 in
ကၽြန္ေတာ္န႔ဲသူ႔ၾကားမွာ ေန႔စြဲေတြကိုမသတ္မွတ္ခ႔ဲဖူပါဘူး။သူန႔ဲပက္သက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာအယူသီးတယ္ပဲေၿပာေၿပာ

ရူးတယ္ပဲေၿပာေၿပာ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ထဲရွိတာကိုဇြတ္လုပ္တတ္ခ႔ဲသူပါ။သူန႔ဲ ခ်စ္သူစၿဖစ္တ႔ဲေန႕ကို ကၽြန္ေတာ္မွတ္မထား

သလို သူန႔ဲပက္သက္တ႔ဲအမွတ္တရေန႔ေလးေတြကိုလဲ မွတ္မထားခ႔ဲပါဘူး။ မွတ္မထားရံုတင္မကပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ဘဝရ႔ဲ

ေန႔စြဲ ေတြထဲမွာကို အ႔ဲဒီေန႔ေတြ မရွိေတာ႔တာပါ ေခတ္စကားန႔ဲေၿပာရင္ delete လုပ္လိုက္တာေပါ႔ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕





ဆိုးရိမ္စိတ္ေၾကာင္႔ဆိုပါေတာ႔ အရာရာတိုင္းဟာ ၿဖစ္ၿပီးရင္ပ်က္ရမယ္တ႔ဲ ဘုရားေဟာ ခ႔ဲတာပါ။ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္

တို႔ႏွစ္ေယာက္ရ႔ဲအခ်စ္ေတြကို မၿဖစ္ခ႔ဲသလိုသေဘာထား မိတာပါ။ကၽြန္ေတာ္႔သမိုင္းကို လွန္ၾကည္႕လိုက္ရင္ သူန႔ဲကၽြန္ေတာ္႔

အေၾကာင္းေတြန႔ဲပက္သက္လို႕ ဘာအေထာက္အထားမွေတြ႕ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ သူန႔ဲကၽြန္ေတာ္႔ ၾကားမွာေန႔စြဲေတြမရွိလို႔ပါ။

စတင္တ႔ဲ ေန႔စြဲမရွိ တ႔ဲအတြက္ အဆံုးသတ္ တ႔ဲေန႔စြဲလဲ မရွိေတာ႔ေအာင္ေပါ႔။ ၿဖစ္ခ်င္တာကေတာ႔ အဆံုးအစ မရွိတ႔ဲ ခ်စ္ၿခင္း

ေတြ န႔ဲ ခ်စ္သြားၾကေလသတည္းဆိုတာမ်ိဳးပါ။ေနာက္တစ္ခုရွိပါေသးတယ္ တရားဝင္ထုတ္တ႔ဲ ပစၥည္းတိုင္း ပစၥည္းတိုင္း မွာ

Expire Date ဆိုတာရွိတတ္ပါတယ္။ စတင္ထုတ္လုပ္တ႔ဲေန႕ကေနၿပီး သတ္မွတ္ကာလအထိေပါ႔ ။ အ႔ဲလိုေတြးမိ ၿပန္ေတာ႔

ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲက ထုတ္လုပ္လိုက္တ႔ဲအခ်စ္ေတြမွာ ေန႔စြဲမ်ားတပ္မိရင္ expire date ဆိုတာႀကီးပါ ရွိေနေတာ႔မွာေပါ႔ ႕႕႕႕႕႕႕


နိုးပါ အ႔ဲလိုအၿဖစ္မ်ိဳး ေတာ႔အၿဖစ္မခံနိုင္ပါ ဘူး ေန႔စြဲမရွိတ႔ဲအခ်စ္က ထိခိုက္မူ အနည္းငယ္ရွိတာကလြဲလို႔ တကယ္ကိုေအး

ခ်မ္းလြန္းလွပါတယ္ေလ။ထိခိုက္မူဆိုတာကလဲ တကယ္ေတာ႔မေၿပာပေလာက္ေလးပါပဲ။တစ္ခါတစ္ေလမွသာဆိုပါေတာ႔။

တစ္ခါတစ္ေလမွဆိုေပမ႔ဲ ရင္ေမာရပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕႕ ေန႔စြဲ ေတြမရွိတ႔ဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဘဝမွာ ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ဆို

တာမ်ိဳးကလဲ မရွိနိုင္ေတာ႔ဘူးဆိုတာကိုေတြးမိလိုက္တိုင္းေပါ႔ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕အ႔ဲလိုေန႔ေတြေတာ႔ရွိခ်င္ပါေသးတယ္။




သူန႔ဲခ်စ္သူၿဖစ္ခ႔ဲတ႔ဲ ေန႔စြဲ ေတြကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္မွတ္ထားခ်င္ပါတယ္ ဒါေပမ႔ဲ ေပ်ာ္ရႊင္ရတ႔ဲေန႔ေတြေနာက္မွာ

ခါးသည္း ရတ႔ဲေန႔ေတြဟာလဲပါလာမွာပဲေလ ေပ်ာ္ရႊင္ဖူူးတ႔ ဲေန႔စြဲ ေတြကိုၿပန္ ေတြးမိတိုင္း ခါးသည္းတ႔ဲ ေန႔စြဲေတြ

ကိုပါအမွတ္ရေနေတာ႔မွာေပါ႔ ။အ႔ဲလိုန႔ဲပဲ ေမ႔ၿပစ္ခ႔ဲရၿပန္ပါတယ္။တစ္ခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ေလယာဥ္ေပၚတတ္ခ႔ဲ

တ႔ဲေန႔စြဲကိုၿပန္ေတြးမိရင္ နာက်င္ရမွာပါတယ္ သူေရာကၽြန္ေတာ္႔လိုပဲ နာက်င္ေနေရာေပါ႔။


၃ႏွစ္ တာခြဲခြာၿခင္းဆိုတ႔ဲအခ်ိန္ကာလ တစ္ခု ရ႔ဲပထမဦးဆံုးေသာ ေန႔စြဲ ေလးေပါ႕။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုဖုန္းဆက္

ၿပီးမွာလိုက္မိတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီေန႔စြဲ ေလးကို ေဖ်ာက္ပစ္လိုက္ၾကရေအာင္လို႔ေလ။ဒီေန႔စြဲ ေလးသာ သူန႔ဲကၽြန္ေတာ္႔

ၾကားမွာ ရွိမေနခ႔ဲဖူူးဘူး ဆိုရင္ သူန႔ဲကၽြန္ေတာ္ဟာ ၿမန္မာနိုင္ငံထဲမွာပဲေနၿပီး အရင္လို ေက်ာင္းေတြပိတ္ထားလို႔ မေတြ႔ၿဖစ္

ခ႔ဲၾကသလိုေနလို႔ရပါတယ္။စိတ္ထဲမွာ မနာက်င္ေတာ႔ဘူးေပါ႔ ။အ႔ဲလို အ႔ဲလိုပါပဲ စိုးရိမ္တယ္ပဲေၿပာၿပာ ရူးတယ္ပဲေၿပာေၿပာ

ကၽြန္ေတာ္႔ န႔ဲ သူ႔ၾကား မွာ ေန႔စြဲေတြဆို တာ တကယ္ကိုမရွိေတာ႔တာပါ။ၿခြင္းခ်က္ေလးတစ္ခုေတာ႔ရွိပါတယ္႕႕႕႕႕တစ္ေန႔ေန႔

ကိုေရာက္လာခ႔ဲရင္ေတာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕



ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝ ထဲမွာသူန႔ဲပက္သက္လို႔ ေန႔စြဲေလးတစ္ခုကိုေတာ႔မွတ္ထားခ်င္ပါေသးတယ္ အ႔ဲဒီေန႔ကို ေရာက္လာခ႔ဲရင္

ေပါ႔။ႏွစ္ေယာက္အတူ လက္တြဲၿပီး အၿပံဳးေတြ ဗလပြ န႔ဲ အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲမွာ မေမာနိုင္မပန္းနိုင္ ရာေထာင္ခ်ီ တ႔ဲလူေတြ

ကို လိုက္ၿပီးႏွဳတ္ဆက္ေနရတ႔ဲ ညေနခင္းေလးတစ္ခုကို ႏွစ္ေယာက္အတူပိုင္ဆိုင္ေနၾကမ႔ဲ ေန႔စြဲကေလးကိုေလ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

14 / FEB / 20-- ရ႕ဲညေနခင္း သို႕ -----------------------------

ၿဖိဳးဇာနည္ -ေန႔လည္ ၁း၁၂ တိတိ

1 Comments


ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝ ထဲမွာသူန႔ဲပက္သက္လို႔ ေန႔စြဲေလးတစ္ခုကိုေတာ႔မွတ္ထားခ်င္ပါေသးတယ္ အ႔ဲဒီေန႔ကို ေရာက္လာခ႔ဲရင္

ေပါ႔။ႏွစ္ေယာက္အတူ လက္တြဲၿပီး အၿပံဳးေတြ ဗလပြ န႔ဲ အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲမွာ မေမာနိုင္မပန္းနိုင္ ရာေထာင္ခ်ီ တ႔ဲလူေတြ

ကို လိုက္ၿပီးႏွဳတ္ဆက္ေနရတ႔ဲ ညေနခင္းေလးတစ္ခုကို ႏွစ္ေယာက္အတူပိုင္ဆိုင္ေနၾကမ႔ဲ ေန႔စြဲကေလးကိုေလ ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕
အဲေန့ေလးကုိအၿမန္ေရာက္နိုင္ပါေစေနာ္

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.