3

ေဒး ဖုန္းဆက္တ႔ဲည

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Sunday, February 26, 2012 in


ကယ္ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ ပလႅင္ေပၚက အေစခံတစ္ဦးပါ။သန္လွ်က္ကိုင္ၿပီး အမိန္႔ကိုေစာင္႔ေနရတ႔ဲ

ဘုရင္ တစ္ပါးပါပဲ။စိတ္ဓါတ္ကို အပ္ခ်ည္ႀကိဳးေလးန႔ဲ ၿပိဳလဲမသြားေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ ေနရင္းေလၿပင္း တစ္

ခ်က္ေဝ႔လိုက္တိုင္း ဘုရားတစ္ခါ တေနရတ႔ဲ လူတစ္ေယာက္ေပါ႔။ဒါေတြ ၿဖစ္ေပၚလာရတ႔ဲအေၾကာင္းရင္း

ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔ခ်စ္သူၿဖစ္ေနမိတာေၾကာင္႔ပါ။အမ်ားအၿမင္မွာေတာ႔ သူဟာအရမ္းခ်စ္တတ္

တ႔ဲ ကၽြန္ေတာ္႔အႏြံတာ အရမ္းကို ခံတ႔ဲ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပါ။ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာလဲအရမ္းကို ကံ

ေကာင္းတ႔ဲ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အေနန႔ဲေပါ႔။ဟုတ္ပါတယ္ သူကၽြန္ေတာ္႔ကိုခ်စ္တာမွန္ပါတယ္ ဒါေပ

မ႔ဲ လူေတြေရွ႕မွာပဲ သူ႔အခ်စ္ေတြ ကိုထုတ္ၿပေလ႔ရွိၿပီး အထူးသၿဖင္႔ႏွစ္ေယာက္ ထဲ သီးသန္႔ ရွိတ႔ဲ အခ်ိန္

ေတြဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔မ်က္ေစာင္း ထဲက ေၿပးလို႔မလြတ္ခ႔ဲသလို သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ဖန္တီးထားတ႔ဲ စည္း

ကမ္းဆိုတ႔ဲ ပိုက္ကြန္ထဲမွာ တဝဲလည္လည္န႔ဲ ထပ္ထပ္ၿငိတြယ္ေနရတုန္းပါပဲ။


တစ္စိတ္ရွိ နင္ ငါ န႔ဲ ၿပတ္သြားခ်င္လို႔လား? ၿဖတ္လိုက္ရမလား?ေတာ္ၿပီေတာ္ၿပီ ငါ နင္န႔ဲဘယ္ေတာ႔မွေက်ာင္း

အတူမသြားေတာ႔ဘူး ငါ႔ဟာငါ ဖယ္ရီ န႔ဲပဲလိုက္သြားေတာ႔မယ္ ဆိုတာကတစ္မ်ိဳး။နင္ငါ႔ ဆီကို ဒီညဖုန္းမဆက္

န႔ဲ ေနာ္ ငါစာေတြအမ်ားႀကီးက်က္ရမွာဟ နားတ႔ဲအခ်ိန္က်မွ ငါပဲနင္႔ဆီဆက္လိုက္မယ္ ဒီၾကားထဲ နင္ဆက္လာ

လို႔ကေတာ႔ အေသပဲ ဆိုၿပီး ဖုန္းေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို မိုးလင္းေစခ႔ဲတ႔ဲ ညေတြလဲနည္းမွမနည္းတာပဲ။အ႔ဲလို

အ႔ဲလို န႔ဲ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔မ်က္ႏွာေလး တစ္ခ်က္မ႔ဲသြားမွာကို သိပ္ေၾကာက္ေနမိၿပီး နင္ ငါ န႔ဲ ၿပတ္သြားခ်င္လို႔

လား? ဆိုတ႔ဲ စကားလံုးေခ်ာက္ကမ္းပါးေလးရ႕ဲ အစႊန္းမွာ ဘုရားတရင္း ရပ္ေနခ႔ဲရသူတစ္ေယာက္ပါ။အရာရာကို

သူၿဖစ္ခ်င္တ႔ဲအတိုင္းပံုစံသြင္းခ႔ဲလို႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔အသက္ရူသံကိုၾကားလိုက္ရံုန႔ဲတင္ သူ ဘာၿဖစ္ခ်င္လဲဆိုတာ

ကိုေတာင္ခန္႔မွန္းတတ္ေနခ႔ဲပါၿပီ။တစ္ခါတစ္ေလမ်ား စိတ္ေကာင္းဝင္ၿပီးကၽြန္ေတာ္အလိုကိုသူလိုက္ခ႔ဲတ႔ဲေန႔

မ်ားဆိုကၽြန္ေတာ္႔မွာအေပ်ာ္လြန္ၿပီး သူ႔ကိုလဲ ေက်းဇူးတင္လို႔မဆံုးေတာ႔ပါဘူး။သူတစ္ခါေလး အလိုလိုက္တာကို

ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ဒီေလာက္ေပ်ာ္ေနရတာ သူ႔မွာ ေန႔တိုင္း ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲအလိုလိုက္ခံေနရတာဘယ္ေလာက္

မ်ားေပ်ာ္ရႊင္ေနရမလဲမသိဘူးဆိုၿပီး သူ႔ေနရာကိုဝင္ခံစားၾကည္႔မိေသးတယ္။


ဒါေပမ႔ဲ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္ပါတယ္ သူ႔အၿပဳအမူေၾကာင္႔ ပတ္ဝန္းမွာ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာပန္း ပြင္႔ရပါတယ္။ဘာလို႔

လဲဆိုေတာ႔သူဟာအၿခားသူေတြေရွ႔မွာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ေက်ာင္းမွာပဲၿဖစ္ၿဖစ္လူၾကားထဲကိုေရာက္ၿပီဆိုတာန႔ဲ ကၽြန္ေတာ္႔

ရဲ႕ သိုးကေလး လိုၿဖစ္သြားတတ္တာေၾကာင္႔ပါပဲ။သူ႔ထက္အရပ္အမ်ားႀကီးပိုၿမင္႔တ႔ဲ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထီး မိုးေပးတာ

ကအစ ေအာက္ေၿခသိမ္းအထိ အစစအရာရာ အလိုက္သိတတ္တ႔ဲေကာင္မေလး တစ္ေယာက္လဲ ၿဖစ္ေနတတ္

ၿပန္ပါေသးတယ္။သူဘာလို႔သူမ်ားေတြေရွ႔မွာမွကၽြန္ေတာ္႔ကိုဒီလိုမ်ိဳး ဆက္ဆံရတာလဲလို႔ မေမးစဖူး ဒီေန႔မနက္မွ

ကၽြန္ေတာ္ေမးလိုက္မိတယ္။ဒီေတာ႕သူ႔ထံုးစံအတိုင္း အခုမအားေသးဘူး ည ဖုန္းေၿပာတ႔ဲအခ်ိန္က်မွေၿပာၿပေတာ႔

ေတာ႔မယ္ ဆိုၿပီး ညေရာက္ေတာ႔လဲ ထံုးစံအတိုင္း ဖုန္းကဆက္မလာၿပန္ပါဘူး။ ညတစ္နာေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္

မွာေတာ႔ သူစိတ္ကူးေပါက္ၿပီးထဆက္တယ္န႔ဲတူပါတယ္။သူကၽြန္ေတာ္႔ေမးခြန္းကို ေၿဖသင္႔မေၿဖသင္႔စဥ္းစားေန

လို႔ ေနာက္က်သြားတာပါတ႔ဲ။ထားပါေတာ႔ေလ သူ႔အေၿဖကို ကၽြန္ေတာ္သိခြင္႔ရတာပဲေက်းဇူးတင္လွပါၿပီေလ။



ဖုန္းထဲက သူ႔အေၿဖက ကၽြန္ေတာ္႔အရွိဳက္ ကို တည္႔တည္႔ထိသြားၿပန္ပါတယ္။



*********************ကၽြန္ေတာ္႔ကို လူအမ်ားေရွ႔မွာသူေလးစားမွၿဖစ္မွာေပါ႔တ႔ဲ။ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ခ်စ္သူ

ၿဖစ္တ႔ဲ သူကမွ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုမေလးစားရင္ က်န္တ႔ဲသူေတြက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဘယ္လိုေလးစားေတာ႔မွာလဲတ႔ဲသူ႔

ခ်စ္သူ ကို အမ်ားကေလးစားေစခ်င္လို႔ပါတ႔ဲ။ၿပီးေတာ႔ အမ်ားမၿမင္တ႔ဲအခ်ိန္မွာ သူကၽြန္ေတာ္႔အေပၚဆိုးတယ္

ႏြဲ႕ဆိုး ဆိုးတာၿဖစ္သလို ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဂုဏ္သိကၡာ ရွိရွိန႔ဲ လူရိုေသ ရွင္ရိုေသ ၿဖစ္ေအာင္ အဆင္႔အတန္းရွိရွိ ေန

တတ္ေအာင္ ပံုစံတက်န႔ဲ သင္ေပးေနတာပါတ႔ဲ။တကယ္ေတာ႔ သူ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အရမ္းခ်စ္သလို ၿဖတ္သြားဖို႔ဆို

တာကလဲ သူေသသြားမွသာၿဖစ္နိုင္ပါလိမ္႔မယ္တ႔ဲ။



အ႔ဲလိုဆိုေတာ႔လဲ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူ႔ကို အရမ္းေလးစားမိသြားသလို အရမ္းလဲပိုခ်စ္မိသြားပါတယ္။ဒါေၾကာင္႔

ေဒး ေရ နင္ငါ႔ကိုႀကိဳက္သလိုသာ အနိုင္က်င္႔ပါဟာ ငါနင္႔အလိုကို ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး လိုက္ပါေတာ႔မယ္လို႔

ဖုန္းထဲကေနအားပါးတရေအာ္ေၿပာလိုက္မိပါတယ္႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

ၿဖိဳးဇာနည္႕႕႕႕ည ၁၁နာရီတိတိ

3 Comments


ေဒးတဲ႔လား
ဖုန္းထဲမွာေတာ႔အားရပါးရေအာ္လုိက္တယ္ေပါ႔
ခင္မင္တဲ႔ sis jasmine


ကိုျဖိဳးေရ...
သံုးထားတဲ့ အသံုးအႏႈန္းေတြ စာသားေတြက
တကယ့္ကို အပ်ံစားပါလား....
ေကာင္မေလးကိုသာ ဒီစာေလးကို ေပးလိုက္ရင္
လူမျမင္ဘဲနဲ ့ေႀကြသြားေစပါႏိုင္ပါတယ္လို့
ထင္ျမင္မိပါရဲ ့...
ေထာ္ဦး


ငါေတာ့ လိုက္လို႔ကို မမွီဘူး...
ကိုယ့္ခ်စ္သူပဲ လူေရွ႔တမ်ိဳး ကြယ္ရာတမ်ိဳး ဆက္ဆံစရာလိုလို႔လား။ ပုံစံသြင္းလူေကာင္းျဖစ္ေစခ်င္တယ္ပဲထားဦး... >.<

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.