1

ခ်စ္ရပါေသာေမေမသို႔ေမြးေန႔ဆုေတာင္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Monday, March 09, 2009 in
ခ်စ္ရပါေသာေမေမသို႔ေမြးေန႔ဆုေတာင္း

မေန႔ကကၽြန္ေတာ္postအသစ္မတင္ၿဖစ္ခ႔ဲဘူး။အေၾကာင္းရင္းကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲခ်စ္လွစြာေမြးသမိခင္ခ်စ္ေမေမရ႔ဲ၄၇ႏွစ္ေၿမာက္
ေမြးေန႔ၿဖစ္ေနလို႔ပါ။ကၽြန္ေတာ္တစ္ေနကုန္မအားပဲေနခ႔ဲပါတယ္။မအားေအာင္ေသခ်ာလုပ္ယူခ႔ဲတာပါ။ကၽြန္ေတာ္႔ရ႕ဲခ်စ္လွစြာေသာခ်စ္
ေမေမရ႕ဲေမြးေန႔မွာကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမေမ႔ ရ႕ဲအနားမွာပဲတေနကုန္ေနေပးမယ္ဆိုတ႔ဲရည္ရြယ္ခ်က္ကေလးန႔ဲတစ္ေနကုန္ ေမေမ႔ ရ႕ဲ
နံေဘးမွာပဲကၽြန္ေတာ္ပီတိေတြန႔ဲအတူရွိေနခ႔ဲပါတယ္။ခ်စ္ ေဖေဖ ခ်စ္ေမေမ တို႔န႔ဲအတူ ကၽြန္ေတာ္အပါအဝင္မိသားစုသံုးေယာက္ရ႕ဲ
ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာအတိၿပီးေသာေန႔ေလးတစ္ေန႔ကိုကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုသံုးေယာက္ စံုလင္စြာန႔ဲဖန္တီးနိုင္ခ႔ဲၾကပါတယ္။
ဒီေန႔ေလးမွာပဲကၽြန္ေတာ္ေၿပာၿပလို႔မတတ္နိုင္တ႔ဲေပ်ာ္ရႊင္မႈေလးေတြကိုပါရရွိခ႔ဲရပါတယ္။လံုးဝထင္မွတ္မထားတ႔ဲဝမ္းသာမႈေလးေတြ
ဟာမထင္မွတ္ပဲတစ္ခုၿပီးတစ္ခုတိုက္ဆိုင္စြာန႔ဲပဲ ေမေမ႔ ရ႕ဲေမြးေန႔ေလးမွာေရာက္ရွိလာခ႔ဲပါတယ္။အတိုင္းမသိကိုဝမ္းသာၾကည္ႏူးခ႔ဲရ
တ႔ဲေန႔ေလးတစ္ေန႔ပါပဲ။ေမေမ႔ ရ႕ဲအခုေမြးေန႔ေလးဟာေမြးေန႔ေမြးရက္ပါအကုန္လံုးတိုက္ဆိုင္ေနခ႔ဲတာေၾကာင္႔ပိုၿပီးၿပည္႔စံုေနခ႔ဲပါတယ္။
တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပါပဲကၽြန္ေတာ္႔ ေမေမ ရ႕ဲေမြးေန႔ၿဖစ္တ႔ဲ မတ္လ(၈)ရက္ေန႔ဟာ International Women's Day
ၿဖစ္ေနခ႔ဲပါတယ္။အဲဒီလိုတိုက္ဆိုင္မွန္းကၽြန္ေတာ္႔တို႔မိသားစု ေမ႔ေမ႔ ရ႕ဲေမြးေန႔ေလးမွာမသိခ႔ဲၾကပါဘူး။ဒီေန႔(အခု)မွသာကၽြန္ေတာ္
မိုးေသာက္(ရွမ္းေလ)ရ႔ဲblogေလးကိုဝင္လည္ရင္းန႔ဲသိလိုက္ရတာပါ။မေန႔ကသာသိခ႔ဲမယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုေတာ္ေတာ္
ေလးေပွ်ာ္ရႊင္မႈဒီဂရီေတြပိုၿမင္႔တတ္လာၾကမွာေသခ်ာပါတယ္။အခုေတာင္ ေမေမ တို႔မသိၾကေသးပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္ဒီpostေလးကိုေရး
ၿပီးမွပဲ ေမေမ န႔ဲ ေဖေဖ ကိုသြားေၿပာၿပလိုက္အံုးမယ္။အံ႔ၾသသြားၾကမွာေသခ်ာပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ဒီblogကေလးကေနပဲ ကၽြန္ေတာ္႔ရ႕ဲခ်စ္
ရပါေသာ ေမေမ႔ ေမြးေန႔ေလးကိုထပ္မံဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။

မတ္လ(၈)ရက္ေန႔မွာက်ေရာက္ေသာကၽြန္ေတာ္႔ရ႕ဲခ်စ္လွစြာေသာခ်စ္ ေမေမ ရ႕ဲ ၄၇ ႏွစ္ေၿမာက္ေမြးေန႔မွစ၍ခ်စ္ေမေမသည္
စိတ္ခ်မ္းသာကိုယ္က်န္းမာစြာၿဖင္႔သည္အသက္၁၂၀တိုင္တိုင္ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုေလးႏွင္႔အတူေပ်ာ္ရႊင္စြာၿဖင္႔လိုတိုင္းတ
ရနိုင္ေသာဘဝကိုပိုင္ဆိုင္နိုင္ပါေစသားးးးးးးးးးး



ေမေမ႔ကိုအသက္တမွ်ခ်စ္ရပါေသာသားေလး႕႕႕ၿဖိဳးဇာနည္

1 Comments


အခုဒီလထဲမွာ ညီအကိုေမာင္ႏွမေတြ ရဲ ့မိဘေတြ ေမြးေန ့ေတြမ်ားသား..
အကို ကိုယ္တိုင္က မိဘနဲ ့ညီအကိုေမာင္ႏွမခ်စ္တတ္သူဆိုေတာ့
အခုလို ညီ က အေမကိုခ်စ္တဲ့ သားဆိုတာသိရလို ့
ညီ ကုိေလးစားခ်စ္ခင္ပါတယ္..
ညီ့ေမေမ သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ရွည္လို ့
က်မ္းမာခ်မ္းသာစြာ မိသားစုနဲ ့အတူ ေပ်ာ္ရႊင္ႀကည္ႏဴးႏိုင္ပါေစလို ့
ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးခဲ့ပါတယ္...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.