0

ကၽြန္ေတာ္ရ႔ဲပ်က္ကြက္ရတ႔ဲအေၾကာင္းရင္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Tuesday, January 20, 2009 in
ကၽြန္ေတာ္အပ်င္းၾကီးေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္႔computerကိုအေကာင္ကိုက္သြားတာwindowကိုထိသြားလို႔မလန္းနိုင္တ႔ဲေန႔ေလးေတြၿဇစ္သြားတာပါ။ဒီေန႔ပဲၿပန္ရတယ္။အားလံုးအိုေကပဲမနက္ကထဲကေန
လိုအပ္တာေလးေတြလုပ္ေနတာအခုထိပါပဲဆိုပါေတာ႔။အခုေတာ႔အားလံုးအိုေကသြားပါၿပီ။အိုေကေကခ်င္းဒီ
postေလးဟာပထမဆံုးလုပ္ၿဖစ္တ႔ဲအလုပ္ကေလးပဲၿဖစ္ပါတယ္။ဒီရက္ပိုင္းအတြင္းကၽြန္ေတာ္blogေလးကိုလာ
လည္ၾကတ႔ဲသူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကိုကၽြန္ေတာ္အရမ္းအားနာမိတယ္ဗ်ာ။ကိုယ္႔အိမ္လာလည္တ႔ဲဧည္႔သည္
ေတြကိုဘာမွဧည္႔မခံလိုက္ရတ႔ဲအိမ္ရွင္လိ္ုမ်ိဳးၿဖစ္ေနတယ္လို႔ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိလို႔ပါ။ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ကၽြန္ေတာ္္
အခုအတိုးခ်ၿပီးေရးေတာ႔မယ္ဗ်ာ...ဟဲဟဲ......
ဒိုင္း............ဗိုလ္ေအာင္ဒင္ၿပန္လာၿပီကြ....ဟားဟား

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.