2

ကုသိုလ္ယူၿခင္း

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Saturday, January 31, 2009 in
မေန႔ကကၽြန္ေတာ္onlineေပၚမွာတစ္ေနကုန္ေပ်ာက္ေနခ႔ဲပါတယ္။အေၾကာင္းရင္းကေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႔ေလးမွာရွိတ႔ဲနဂါးၿဖဴဘုရား
ကိုေဆးသကၤၠန္းကပ္လွဴပူေဇာ္ၾကလို႔ပါပဲ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ၿမိဳ႔ေလးမွာဒီနဂါးၿဖဴဘုရားကိုႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္းေဆးသကၤၠန္းကပ္လွဴေလ႔ရွိ
ၾကပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ဘုရားေပၚေရာက္သြားတ႔ဲအခ်ိန္မွာဘုရားမွာအရင္ႏွစ္ကသုတ္ထားတ႔ဲေဆးအေဟာင္းေတြေတာင္ခြာၿပီး
သေလာက္ရွိေနပါၿပီ။ကၽြန္ေတာ္လည္းေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲက်န္ရွိေနတ႔ဲေဆးအေဟာင္းလက္က်န္ေလးကိုခြာရင္းန႔ဲဆယ္မိနစ္
ေလာက္အၾကာမွာထမင္းစားၾကမယ္ဆိုတာန႔ဲလက္မေႏွးပဲအားရပါးရ(အလွဴရွင္ဒါနေၿမာက္ေလေအာင္)အားေပးလိုက္ပါတယ္။
ေကာင္းလိုက္တ႔ဲဟင္းေတြဗ်ာၾကက္သားတံုးၾကီးလက္သီးဆုပ္ေလာက္ရယ္၊သရက္ခ်ဥ္သုပ္ရယ္၊ဘာလေခ်ာင္ေၾကာ္ရယ္၊အစိမ္း
ေၾကာ္ရယ္၊မုံညွင္းေစာရယ္၊အခ်ိဳရည္ရယ္၊လိေမၼာ္သီးရယ္၊ကြမ္းစား၊ေဆးလိပ္ေသာက္တတ္သူမ်ားအတြက္ကေတာ႔ကြမ္းေဆး
အလွ်ံပယ္ပါပဲ။ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ထမင္းစားၿပီးတာန႔ဲလူငယ္ပီပီေစတီရ႔ဲအထက္ပိုင္းကိုတာဝန္ယူတ႔ဲအုပ္စုထဲမွာဝင္လိုက္ပါတယ္။
ေနပူႀကဲႀကဲထဲမွာကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္စုႀကိဳးပမ္းလိုက္ၾကတာမေၾကာပါဘူးညေနနာရီေလာက္မွာေဆးသုပ္တ႔ဲလုပ္ငန္းၿပီးဆံုးအထ
ေၿမာက္သြားပါတယ္။ေစတီပင္မအၾကီးကတစ္ဆူအရံအေသးကေတာ႔ေလးဆူရွိပါတယ္။ပါဝင္ကုသိုလ္ယူၾကတ႔ဲလူၾကီးလူငယ္ေတြ
စုစုေပါင္းကေတာ႔ရွစ္ဆယ္နီးနီးေလာက္ရွိမယ္ထင္ပါတယ္။လူအင္အားမ်ားမ်ားန႔ဲဝိုင္းဝန္းေဆာင္ရြက္လိုက္ၾကေတာ႔ေစတီတင္မ
ကပဲဘုရားရင္ၿပင္ေတာ္ကအစအားလံုးသန္႔ရွင္းေတာက္ေၿပာင္သြားပါေတာ႔တယ္။ညေနပိုင္းဘုရားကို(မီးပူေဇာ္)မီးဆင္တ႔ဲက႑
ကိုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔လူငယ္ဆယ္ေယာက္ေလာက္ပဲတာဝန္ယူၿပီးက်န္ခ႔ဲၾကပါတယ္။နဲနဲအားစိုက္ၿပီးႀကိဳးစားလိုက္တ႔ဲအခါမွာေတာ႔
မီးဆင္တာဟာထင္သေလာက္မခက္ခဲပဲခဏတာေလးအတြင္းၿပီးဆံုးသြားပါတယ္။
ဒါေၾကာင္႔မေန႔ကကၽြန္ေတာ္ဟာကူသိုလ္ေတြေတာ္ေတာ္ေလးရလိုက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ရလိုက္တ႔ဲကုသိုလ္၏အဖိုးဘာဂကိုကၽြန္ေတာ္ေဖေဖ၊ေမေမႏွင္႔တကြကၽြန္ေတာ္႔ဘေလာ႔ေလးကိုေရာက္ရွိလာၾကတ႔ဲသူငယ္ခ်င္းအေပါင္းတို႔အားေပးေဝလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ာ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕




ကၽြန္ေတာ္cameraေကာင္းေကာင္းတစ္လံုးမဝယ္နိုင္ေသးသေရြ႔ေတာ႔ဒီဖုန္းေလးန႔ဲရိုက္ထားတ႔ဲQualityမမွီတ႔ဲပံုေလးေတြကိုပဲသည္းခံ
ၿပီးအားေပးၾကပါအံုးလို႔ေၿပာပါရေစ။မၾကာခင္မွာပဲကၽြန္ေတာ္ဝယ္ၿဖစ္္ေတာ႔မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ၿဖိဳးဇာနည္....ေန႔လည္..၁၂း၃၅တိတိ

2 Comments


သာဓု သာဓု သာဓု...
ခုလို ျပဳလုပ္ရေသာ ကုသိုလ္အစုစုကို မွ်ေ၀ရေသာ အက်ဳိးေၾကာင္႔
ျဖိဳးဇာနည္ လိုခ်င္ေသာ ကင္မရာတစ္လံုး အျမန္ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစဗ်ား....


ေပးတ႔ဲဆုန႔ဲအၿမန္ဆံုးၿပည္႔ရပါေစသား.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.