0

ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားသို႔

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Saturday, November 29, 2008 in
ကၽြန္ေတာ္႔ရ႔ဲblogသူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ....
ကၽြန္ေတာ္ဒီတစ္ရက္ႏွစ္ရက္အတြင္းစာေရးၿဖစ္အံုးမွာမဟုတ္ဘူးဗ်။ကၽြန္ေတာ္ခရီးခဏသြားရမွာမို႔လို႔ပါ။အလုပ္ကိစၥန႔ဲဆိုပါေတာ႔။
စာေတြကိုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ၿပန္လာမွအတိုးခ်ၿပီးေရးေပးေတာ႔မယ္ေနာ္။သြားမ႔ဲေနရာလားယိုးဒယားနယ္စပ္ကတာခ်ီလိတ္ေလ။
ဓါတ္ပံုေတြအမ်ားၾကီးရိုက္ခ႔ဲမယ္ေနာ္။ယိုးဒယားထဲက(မယ္ဆိုင္ၿမိဳ႔)ကိုေရာသြားမွာေလ။ဟဲဟဲအလုပ္ကိုဘန္းၿပၿပီးလည္ရတာ
ေတာ္ေတာ္feelလာတယ္လို႔ေၿပာသံၾကားဖူးလို႔စမ္းၾကည္႔ခ႔ဲမယ္ေနာ္။အၿပန္က်မွေတြ႔အၾကံဳေလးေတြေၿပာၿပေတာ႔မယ္။မၾကာပါဘူး
အလြန္ဆံုး၃ရက္ပါပဲ။အကယ္၍ဟိုမွာcyber cafeကိုေတြ႔ခ႔ဲရင္ေတာ႔ဒီၾကားထဲမွာလည္းေရးၿဖစ္အံုးမွာပါ။
လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ားအားလံုးကိုေက်းဇူးအၾကီးၾကီးတင္ရွိပါေၾကာင္း.......ေၿပာၾကားရင္းန႔ဲ
မနက္ခရီးသြားရအံုးမွာမို႔လို႔ေစာေစာအိပ္ေတာ႔မယ္ေနာ္...............
ေလးစားစြာၿဖင္႔...ၿဖိဳးဇာနည္...ည..၁၀း၄၅တိတိ

0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.