0

မိုင္းလားၿမိဳ႕ရဲ႕ႀကိဳးတံတား

Posted by ၿဖိဳးဇာနည္ on Sunday, November 16, 2008 in
မိုင္းလားတ႔ဲနာမည္ေလးကေတာ႔ဆန္းဆန္းေလးလို႔မေၿပာန႔ဲနာမည္တင္မကဘူးေတာ္
ေတာ္္ေလးေပ်ာ္စရာေကာင္းတ႔ဲၿမိဳ႔ေလးဗ်။ေအာ္မိတ္ဆက္ေပးရအံုးမယ္ဒီမိုင္းလားၿမိဳ႔
ေလးကက်ိဳင္းတံုၿမိဳ႔န႔ဲ၅၆မိုင္အကြာမွာတည္ရွိၿပီးတရုတ္ၿမန္မာနယ္စပ္ၿမိဳ႔ေလးဆိုပါ
ေတာ႔။ဒီၿမိဳ႔ေလးကသိပ္ေတာ႔မက်ယ္လွပါဘူးဒါေပမ႔ဲေခတ္မွီတယ္ဗ်......မိုးပ်ံတံတား
ေတြဘာေတြန႔ဲ
ဟဲဟဲေနာက္ေန႔မွဓါတ္ပံုပါၿပမယ္....မိုင္းလားကိုေရာက္ဖို႔က်ိဳင္းတုံကေန
ကားစီးရင္၂နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ပဲၾကာတယ္ဗ်....ကားမမူးတတ္ရင္ေပ်ာ္စရာေတာ႔ေတာ္
ေတာ္ေကာင္းတယ္ဗ်သိတ႔ဲအတိုင္းပဲေလရွမ္း
ေတာင္တန္းဆိုတ႔ဲအတိုင္းေတာင္ေတြကိုေကြ႔ပတ္တတ္ေနရတာအဲၾကံဳရင္ေတာ႔လာ
လည္ၾကေပါ႔ဗ်ာကၽြန္ေတာ္ကဧည္႔ဝတ္ေက်ပါတယ္ဗ်ခင္လည္းခင္တတ္ပါတယ္ရွမ္း
ၿပည္သားဆိုေပမ႔ဲကၽြန္ေတာ္ကရွမ္းေတာ႔မဟုတ္ဘူးဗ်ဗမာလူမ်ိဳးပါ

ဒါမိုင္းလားၿမိဳ႕ထဲကတစ္ေနရာဆိုပါေတာ႔လမ္းေလးခြေလကားတစ္အားရွဳပ္လြန္းလို႔
ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ရွည္ရွည္ထားၿပီးမွဒီတစ္ပံုပဲရလိုက္တယ္။ေနာက္ေန႔မွမိုးပ်ံတံတားကို
သြားရိုက္အံုးမယ္၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊၊ဟဲဟဲေအးေဆးေပါ႔


ေအာ္...........ကၽြန္ေတာ္႔ကိုက်ိဳင္းတံုနယ္စပ္မွာေနလို႔က်ိဳင္းတံုသားလို႔လည္းမထင္လိုက္န႔ဲအံုးေနာ္
ကၽြန္ေတာ္ကရွမ္းေၿမာက္ပိုင္းကလားရွိဳးသားဗ်။ကၽြန္ေတာ္ကလားရွိဳးၿမိဳ႔ကိုသိပ္သ
ေဘာက်တာဗ်။ေၿပာေနရင္းန႔ဲလားရွိဳးအထိေရာက္သြားတယ္...ဟဲဟဲ...အခုကၽြန္ေတာ္ေၿပာခ်င္တ႔ဲအဓိကအေၾကာင္းရင္းကမိုင္းလားၿမိဳ႔ေလးကေနတဆင္႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္စုသြားလည္ခ႔ဲတ႔ဲ(ကၽြန္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္စုနာ
မည္ေပးထားတ႔ဲ
)မိုင္းလားဦးပိန္တံတားအေၾကာင္းေပါ႔။ေရာက္သြားရတ႔ဲအေၾကာင္း
ကကၽြန္ေတာ္႔သူူငယ္ခ်င္းေတြကစေနေန႔ေက်ာင္းအားရက္မွာတစ္ေနရာရာသြား
လည္ရေအာင္ဆိုၿပီးကၽြန္ေတာ္႔ကိုမရမကဂ်ီတိုက္ၿပီးေခၚၾကေတာ႔ဟဲဟဲဒီကဇာနည္
ကလည္းအိုင္တင္ေတာင္သိပ္မလုပ္လိုက္နိုင္ပါဘူးေရွ႔ဆံုးကဘ
ဲ.....ဟဲဟဲ။သြားတာ
ကေတာ႔ေရေခ်ာင္း(မိုင္းမေခ်ာင္း)မွာေပ်ာ္ပြဲစားသြားၾကတာပါေအာ္ကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္
စုမွာေယာက်ၤားေလးက၄ေယာက္မိန္းကေလးက၃ေယာက္စုစုေပါင္း၇ေယာက္ဗ်။ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပါပဲဗ်ာကၽြန္ေတာ္တို႔ေယာက်ၤားေလးေတြကတစ္လမ္း
လံုး(၅မိုင္ေလာက္)အေလးခံသယ္လာတ႔ဲbeerပုလင္းေတြကိုစၿဖိဳၾကေတာ႔တာပဲဗ်ိဳ႔။
ပါလာတ႔ဲမိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း
သေဘာေကာင္းၾကပါတယ္ကၽြန္ေတာ္တို႔beerေသာက္ၿပီးfeelယူေနတာ

ကိုၿဗစ္ေတာက္ၿဗစ္ေတာက္န႔ဲေစာင္႔ေပးၾကပါတယ္။မေစာင္႔လို႔မွမရပဲေလ
သူတို႔ကေရထဲဆင္းရမွာေၾကာက္ၾကတယ္ေလ။အယ္......တစ္ၿဖည္းၿဖည္းန႔ဲကၽြန္
ေတာ္တို႔boyေတြgoodလာၾကေတာ႔ေရထဲကိုဒိုင္ပင္ပစ္ၿပီးကၿမင္း..အဲ..ကဲၾကေတာ႔တာေပါ႔။ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္ဗ်ကၽြန္ေတာ္တို႔အခ်ိန္ဘယ္
ေလာက္ေတာင္playလိုက္မိတယ္ေတာင္မသိပါဘူးလူလည္းနတ္၀င္သလိုလို
ကိုၿဖစ္လာတယ္။အဲေနအံုးေၿပာဖို႔တစ္ခုက်န္သြားတယ္ကၽြန္ေတာိတို႔ေရ
ထဲမဆင္းခင္ကေပါ႔ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းနွစ္ေယာက္beerေသာက္ၿပီးမလွမ္းမ
ကမ္းမွာရွိတ႔ဲမက်ည္းသီးပင္ကမက်ည္းသီးသြားခူးမယ္ဆိုၿပီး
ထြက္သြားၾကတာ....အ႔ဲသိ္ပ္မၾကာပါဘူးႏွစ္ေယာက္သားမ်က္နွာၾကီးေတြနီရဲၿပီး
ေတာ႔ၿပန္လာၾကတယ္.....ဟဲဟဲ...သူတို႔နွစ္ေယာက္မက်ည္းသီးခူးဖို႔မက်ည္းပင္
နားကိုသြားေတာ႔အ႔ဲဒီမက်ည္းပင္
ရ႔ဲေဘးမွာကၽြန္ေတာ္တို႔လိုပဲေပ်ာ္ပြဲစားထြက္လာတ႔ဲေနာက္တစ္ဖြ႔ဲန႔ဲေတြ႔တယ္
တ႔ဲအ႔ဲဒီတစ္ဖြ႔ဲကေယာက်ၤားေလးတစ္ေယာက္မွမပါဘူးတ႔ဲဗ်ာမိန္ကေလးေတြ
ခ်ည္းပဲ၆ေယာက္ဟဲဟဲေရထားတာေတာ႔ဟုတ္ပါဘူးသူ႔ဟာသူမွတ္မိေနတာ။
ေၿပာေနတာေတာင္ဘယ္နားေရာက္သြားၿပီလဲမသိဘူး...ေအာ္သူတို႔နွစ္
ေယာက္လဲမက်ည္းပင္နားေရာက္သြားေရာဟိုမိန္းကေလး
တစ္ဖြဲ႔လံုးက၀ိုင္းရယ္ၾကတယ္တ႔ဲဗ်ာ...သူတို႔နွစ္ေယာက္ကရိုးရိုးသားသားမ
က်ည္းသီးခူးဖို႔သြားတ႔ဲဟာကိုဟိုမိန္း
ကေလးေတြကရွဴရွဴးလာေပါက္ၾကတယ္ဆိုၿပီးေတာ႔တ႔ဲဗ်ိဳ႔။...ကၽြန္ေတာ္တို႔
သူငယ္ခ်င္းေတြေရplayၿပီးေတာ႔ဗိုက္ၿဖည္႔ၾကတယ္ၿပီးေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔boy
ေတြတိုင္ပင္ၾကတယfriတစ္ေယာက္ကဒီေရေခ်ာင္းကိုမဝင္ပဲလာတ႔ဲလမ္းအတိုင္း
ဆက္သြားရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔မိုင္းလားၿမိဳ႔ကိုေပးေနတ႔ဲေရအားလွ်ပ္စစ္ကို
ေရာက္တယ္တ႔ဲ...အဲဒီေရအားလွ်ပ္စစ္မွာသူ႔friရွိတယ္တ႔ဲဲဟိုမွာမုန္႔သြား
စားၾကမယ္တ႔ဲဒါေပမ႔ဲအခုပါလာတ႔ဲမိန္းကေလးေတြကိုမေခၚရင္ပိုေကာင္း
မယ္ထင္တယ္တ႔ဲဟားးးးးးးးသေဘာတူတယ္တူတယ္န႔ဲကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္
ေတြအတိုင္အေဖာက္ေတာ္ေတာ္ညီမွန္းအခုမွသိတယ္။မိန္းကေလးေတြ
ကိုခဏေစာင္႔ေနာ္ေၿပာၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ဆိုင္ကယ္ကိုခ်က္းခ်င္းေမာင္း
ေၿပးခ႔ဲၾကတယ္....သိတယ္မဟုတ္လားၿဗစ္ေတာက္ၿဗစ္ေတာက္ေလ....။
မၾကာပါဘူးေရအားလွ်ပ္စစ္ကိုေရာက္ဖို႔လမ္းတစ္ဝက္ေလာက္အလို
မွာတံတားကိုေတြ႔ၾကတာပဲဗ်ိဳ႔...

အားပါးေပ်ာ္တယ္ဗ်.....ကၽြန္ေတာ္တို႔
တစ္ေတြတိုင္ပင္မထားပဲတံတားေပၚအေၿပးသြားၿပီးခုန္ေပါက္ၾကေတာ႔
တာပဲဗ်ိဳ႔
...တံတားလားႀကိဳးတံတားေလအမ္မယ္အထင္မေသးန႔ဲေနာ္
ႀကိဳးတံတားဆိုေပမ႔ဲႀကိဳးကရိုးရိုးႀကိဳးမဟုတ္ဘူးဗ်ကရိန္းႀကိဳး....

ႀကိဳးထုကကၽြန္ေတာ္႔လက္မေတာင္ၾကီးေနေသးတယ္ကၽြန္ေတာ္

တို႔တစ္ေတြဒီတံတားေပၚမွာတင္နာရီဝက္ေလာက္ၾကာသြားတယ္......

အ႔ဲေၿပာရအံုးမယ္အ႔ဲဒီတံတားကိုကၽြန္ေတာ္ဓါတ္ပံုရိုက္ေသးတယ္ဗ်....
အ႔ဲဒီအခ်ိန္က်မွကၽြန္ေတာ္ကိုယ္႔ကိုကိုယ္တအားေဒါကန္မိတယ္ဘာ
လို႔လဲဆိုေတာ႔ကၽြန္ေတာ္႔ဖုန္းကိုမေန႔ညကအားမသြင္းထားလိုက္မိလို႔ပါ
ကၽြန္ေတာ္ကဓါတ္ပံုဆိုရင္ဖုန္းန႔ဲပဲရိုက္ေနက်ဗ်အခုကုန္သြားတယ္ဆိုတာကေရေခ်ာင္း
မွာသီခ်င္းကလည္းမနားတမ္းဘဲၿပီးေတာ႔gameက ကစားလိုက္ေသးတယ္....

ထားပါကၽြန္ေတာ္႔အၿပစ္ပါပဲဒါေပမ႔ဲနွစ္ပံုထဲဆိုေတာ႔အားမရဘူးဗ်ၿပီးေတာ႔
အားကုန္ေတာ႔မယ္ဆိုၿကီးကမန္းကတန္းရိုက္ရေတာ႔ပံုကခ်ာတူး.....



တကယ္ေၿပာတာဗ်အၿပင္မွာအခုပံုထဲကထက္၁၀ဆေလာက္သာတယ္...
ဟဲဟဲတကယ္ေၿပာတာဗ်။အားရင္လာလည္ေနာ္........လက္ေတြ႔ၿပခ်င္လို႔ဗ်။
........ကဲစာလည္းရွည္ေနၿပီ...အတိုခ်ဳန္းပဲေၿပာေတာ႔မယ္....ကၽြန္ေတာ္
တို႔ဒီတံတားကေနၿပီးေရအားလွ်ပ္စစ္ကိုဆက္သြားၾကတယ္ေရ
အားလွ်ပ္စစ္ကိုအားရပါးရေလ႔လာၿပီးသူငယ္ခ်င္းဧည္႔ခံတာကိုအားရ
ပါးရအားေပးၿပီးမွသတိယလိုက္တာကကၽြန္ေတာ္တို႔ေရေခ်ာင္းမွာမိန္း
ကေလးေတြကိုထားခ႔ဲတယ္ဆိုတာကိုေပါ႔...ဟဲဟဲ.......။အ႔ဲလိုကို
သူငယ္ခ်င္းအေပၚမွာခ်စ္တတ္ၾကတာ။သတိယယခ်င္းကၽြန္ေတာ္

တို႔တစ္ေတြဆိုင္ကယ္ကိုအၿမန္ဆံုးနည္းန႔ဲၿပိဳင္ေမာင္းၿပီးၿပန္ခ႔ဲၾက
တယ္။။။။ဒါေပမ႔ဲေပါ႔ေလ.....................ေရေခ်ာင္းေရာက္ေတာ႔
မိန္းကေလးသံုးေယာက္ၿပန္သြားၾကပါေရာလားဗ်ာ....နည္းနည္း
ေတာ႔စိတ္မေကာင္းၿဖစ္သြားတယ္..လာတံုးကဆိုင္ကယ္က၄စီး
ေလအခုမိန္းကေလးသံုးေယာက္မွဆိုင္ကယ္၁စီးထဲန႔ဲလမ္းၾကမ္း
ၾကမ္းၾကီးကိုၿပန္သြားၾကရရွာတယ္....ဒါလည္းေကာင္းတာပဲဆို
ၿပီးေတာ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔၄ေယာက္ဆိုင္ကယ္၃စီးန႔ဲတစ္လမ္းလံုး
သီခ်င္းေတြေအာ္ဆိုၿပီးၿပန္ခ႔ဲၾကတယ္.........မိုင္းလားေရာက္မွ
ပဲသူတို႔ေလးေတြကိုၿပန္ေခ်ာ႔လိုက္ေတာ႔
မယ္ဆိုၿပီးေတာ႔ေလ
.......................................
အခုကစာသာေရးၿပီးဓါတ္ပံုမ်ားမ်ားမပါသြားတ႔ဲအတြက္ကိုယ္႔ကို
ကိုယ္သိပ္အားမရဘူး...ေနအံုး..မနက္ၿဖန္မွအားရပါးရကိုေလွ်က္
ရိုက္ၿပီးတင္ပစ္လိုက္မယ္....ဟားဟားဘာရမလဲကြ..ဟားဟား

ေလးစားစြာၿဖင္႔..ၿဖိဳးဇာနည္..ည၁၂း၂၈တိတိ


0 Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

how about

Copyright © 2009 အရာအားလံုးၿပီးၿပည္႔စံုခ႔ဲေသာ ဘ၀တစ္ခု၏ ရာဇ၀င္ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.